Volgers

dinsdag 29 oktober 2013

Candy time

Goede morgen
 Ja het is weer de 30ste dus dat betekend candy time haha.
 Voor al mijn nieuwe volgers,ik wil jullie even laten weten hoe leuk ik het vindt dat jullie mijn blog willen volgen en lieve en leuke berichtjes voor me achter laten.
 Ik zelf ben best wel druk en heb niet alteveel tijd om bij iedereen te reageren en om telaten zien dat ik jullie niet negeer maar simpelweg erniet aan toe kom geef ik iedere 30ste van de maand een $6.00 dollar cadeau bon van Mo's digital pencil weg.
 Je hoef hier niets voor tedoen,je mag hem op je sidebar zetten,maar het is niet nodig,wel moet je even een berichtje achterlaten anders weet ik niet dat je meedoet
 Morgen laat ik weten wie er gewonnen heeft. 
XXX Heidy ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Good morning It's the 30th of the month that means candy time. A $6 gitcertificate from Mo Mamming
 For my new followers,a big welcome to my blog,i do love it that you like my work and that you leave me sweet and kind comments,however I'm very bussy and I don't have the time to leave you all a comment,so this is my thanks to you 
All you have to do is leave me a comment so I know you join in,you can post it on your sidebar but it's not compelled. 
Tomorrow I let you know who won.
 So good luck
XXX Heidy


Ha Ha zie net dat ik een dag tevroeg ben,nou hebben jullie 2 dagen 
Lol just saw I am a day urly,well thats 2 days for you

30 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat leuk, dat je weer een candy gaat verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ze zijn zo lief de Mo Manning.

Groetjes, Astrid.

Lia zei

Wat super van je, alleen eh.......is vandaag nog niet de 30e hoor haha,
groetjes Lia

honey_bunny zei

My pleasure to be one of your followers, Heidy! <3 Love all your work. Thanks for the chance to win this yummie candy!
<3 JIJI

hennie zei

Ik dacht al heb ik een dag overgeslagen hahah was het maar de 30 dan heb ikeen hele spannende dag....
Maar ik wil graag een gokje wagen.... Wie weet is morgen mijn geluksdag...Hennie xxx

Linda zei

De tijd gaat al zo snel en dan nog een dagje overslaan ook hahaha, ik wil wel een gokje wagen
gr linda

Anita van Merode zei

Wat een leuke candy, doe graag mee. Lief van je!
Groetjes Anita

ellyscard creatief zei

Wat leuk, weer een nieuwe kans,doe graag mee.
Gr Elly

Liesbeth zei

Jij bent niet de enige Heidy die af en toe niet meer weet welke datum het is, hihih, maar ik doe toch weer graag mee hoor, ik vind het niet erg want morgen zou ik je waarschijnlijk gemist hebben.
groetjes Liesbeth

Marianne zei

Mkt niet uit dat je te vroeg bent; we doen toch gewoon mee hahaha. Leuk dat je weer een cadeaubon weggeeft. Ik wil graag een kansje wagen. xxx Marianne

Marjan zei

Beter te vroeg, dan te laat Heidy !
Ik doe graag mee, dus gooi mijn naam maar in de hoge hoed.

groetjes, Marjan

Laila B. zei

Thanks for the chance to win!!! I learn a lot following you. Hugs,
Laila

Jopie zei

Hoi Heidy,
Ik ben nog net op tijd zie ik en wil graag mee doen met deze leuke candy.
groetjes jopie

Sue zei

You are so generous offering this candy every month Heidy. Thank you for the chance to win - I love Mo's images!
Hugs Sue xx

Mieke zei

Ik wil ook graag een kansje wagen :-)

Crejabeja zei

Leuk , leuk , leuk ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

Carla S. zei

Thanks for the chance to win the Mo's voucher, Heidy! Always love visiting your blog!

Sabrina zei

Thank you for the chance to win!! I love your work!!

Anoniem zei

Superleuk zo'n candy, natuurlijk wil ik een gokje wagen

annemarie zei

wat leuk dat je adt doet, super leuk.

groetjes annemarie

Ans S. zei

Leuke candy, ik wil graag weer een gokje wagen.

Groetjes Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je bent een dag te vroeg, maar dat mag de pret niet drukken, ik doe graag weer mee.

groetjes jolande

Sоnia zei

I like your work. Thank you for the chance. :)

Fabiola zei

tu es vraiment très généreuse, merci pour ce candy, biz

Marian zei

Leuk waag een kansje
Groetjes

GerJanne zei

Hihihi, die Heidy! Ik doe weer graag mee, hoor!
lieve groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Hallo Heidy, de tijd gaat snel, maar gelukkig niet zo snel als jij hem laat gaan. Maar maakt niet uit. Ik waag weer graag een gokje.
Groeten, Aartje

SandraR zei

Reageer eigenlijk nooit op je candy berichten, maar bij deze waag ik een keer een kansje!
:-D

Liefs, San

Denise Bryant zei

Thanks for the chance to win! I haven't tried digital stamps yet!

Ea Christiansen zei

Thank you for the chance to win this gorgeous candy - I love MO's digis.
Hugz
Ea

Sabrina zei

Wonderful. Thanks for chance to win.
I love your blog.

hugs sabrina