Volgers

zondag 6 oktober 2013

Scarecrow Fun voor Inky Impressions




Goede avond

Rare tijd voor mij een kaartje teplaatsen ,hihi, maar ik heb een leuk nieuwtje.
Vanaf vandaag mag ik iedere week een kaartje plaatsen op het Inky Impressions  blog,ben gevraagd of ik in het team wilde ,en tja dat leek me wel weer een leuke uitdaging!!!

Ik heb de stempel Scarecrow fun  gebruikt
Papier is uit de oude doos
Zelfgmaakt bloemetje
Lint
Naaimachine
Copic

Als je op het blog kijk zie je ook de kleuren die ik gebruikt hebt!

Bedankt voor het langs komen en nog een fijne avond verder!!
XXX Heidy

25 opmerkingen:

Colinda zei

Wat leuk!!! Gefeliciteerd!! Mooie kaart!
Een fijne avond, Colinda

Tammy zei

Sweet card Heidy, your coloring and shading is amazing!

ellyscard creatief zei

Erg leuke kaart.
Gr Elly

*Vicki* zei

So adorable Heidy and stunning coloring! :) HUGS

Marianne zei

Goh wat ontzettend leuk voor je!! En voor hun natuurlijk ook dat je ja hebt gezegd; je bent zo'n kei in kleuren. Ik zat weer naar je plooien te kijken in deze tekening; zo knap gedaan!!
xxx Marianne

Doreen zei

This is just gorgeous Heidy...Fab image and colours.xxx

GerJanne zei

Wow, elke week.... dat is vaak! Je kaart is weer beeldschoon! Dus ze krijgen een goeie aan jou!
Groetjes,
GerJanne

Carla S. zei

This is gorgeous, Heidy! Amazing coloring!

Sue zei

Gorgeous card Heidy. I love the cute image and your colouring is just amazing!
Sue xx

Anneke zei

Mooi kaartje Heidy! Groetjes Anneke

Alyce Kit and Clowder zei

wow heidy this is so gorgeous!!! your colouring is just amazing! beautiful work :D

Chrissy zei

Congratulations Heidy...and such a gorgeous image and fabulous colouring..beautiful card.

luv CHRISSYxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Heidy, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Joke de Wit zei

Wat een leuk nieuws Heidy,deze kaart is ook weer zo mooi.Groetjes Joke

rian zei

wauw en weer een nieuw team en voor ons weer super mooie kaarten om naar te kijken.
deze is ook helemaal toppie
groetjes rian

corryskaart zei

gossie heidy van harte hoor!! en je kaart is weer geweldig kleurwerk en zeker in combi met deze leuke stempel!!
groetjes...corry

Helga zei

fantastic autumn-card - perfect coloured - suuuuper !!!
LG Helga

coops zei

oh wow so stunning heidi.i love the autumnal image and your colouring is amazing :D

xx coops xx

June Nelson zei

Hello my lov ely freind, your colouring just gets better and better, this is just aamazing, hope your keeping ok big huggies June xxxxxxxxxxxx

karen zei

So cute, fun card Heidy, hugs, Karenx

Deb zei

Gorgeous, what a fun image too!
Debxx

Mieke zei

*zucht* wat kan jij toch zoooo mooi inkleuren! Ik blijf je daar voor bewonderen! Hele mooie kaart weer!

Fabiola zei

adorable et charmant, biz

Tracy zei

Never a flat character here. Lots of amazing coloring depth my friend. Hugs!

Shannah zei

Beautiful colouring Heidi! You brought a scarecrow to life! Hugs, Shannah xox