Volgers

zondag 20 oktober 2013

Sorry

Goede avond
Sorry dat ik momenteel niet zo vaak bij jullie langs kom.
Ik heb momenteel nogal wat persoonlijke problemen en die moeten eerst opgelost worden,ik maak wel kaartjes tussen door,maar  het oplossen van de problemen kost heel veel tijd,aar het maken van kaartjes geeft me wel een klein beetje ontspanning.
Ik zal wel zeggen dat het niet temaken heeft met mijn huwelijk ,dat gaat goed hoor!!!
Ik hoop dat ik gauw weer tijd heb om bij jullie langs tekomen!!

Sorry If been not around much lately,but I have some problems that need to be fixed first!
I do make some cards because than I can concentrate on some fun stuff.
It has nothing to do with my marriage,thats okay!
Hope to be back real soon!!

XXX Heidy

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Heidy,
geeft niets dat je niet veel tijd hebt voor onze blogs. Werk eerst mar goed aan je problemen, dat is het belangrijkste. Fijn dat het niet met je huwelijk te maken heeft. Hopelijk kan je man je steunen in deze tijd! Veel sterkte!
GerJanne

Tracy zei

Sometimes life just throws us curve balls. Hope all is well soon. Hugs!

rian zei

doe vooral rustig aan en denk aan jezelf
sterkte
groetjes Rian

Linda zei

Stekte meis en neem je tijd
gr linda

Patricia zei

Neem de tijd die je nodig hebt VEEL STERKTE!
Gr Patricia

Colinda zei

Sterkte Heidy!
Liefs Colinda

Marianne zei

Wat een vervelend bericht Heidy, maar gelukkig kun je je zinnen nog even verzetten met mee en dan een kaartje te maken. En bloggen is echt niet het belangrijkste; we zien wel weer een reactie als je er aan toe bent. En ik wens je alle sterkte toe! Liefs, Marianne

Liesbeth zei

Neem rustig je tijd Heidy, wij wachten wel hoor als echte fans, sterkte.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi heidy
op de eerste plaats komen je dierbaren en alles wat er mee samenhangt en fijn om te lezen dat je toch wat ontspanning kan vinden in je hobby!!
veel sterkte en groetjes van corry

Sue zei

Sorry to hear you are having problems, I hope life gets easier for you soon.
Sue xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

sterkte Heidy en neem de tijd, dat bloggen komt wel weer.

groetjes jolande

Anoniem zei

Vervelend Heidy, ik wens je veel sterkte. En fijn dat je je zinnen een beetje kunt verzetten met een kaartje maken.
Groetjes, Liselot