Volgers

zondag 27 oktober 2013

Digi plaatsen op een envelope


Goede middag


Wat een weer he ,dat is ook goed terug tezien aan de slechte kwaliteit van mijn foto's vandaag.

Het is mijn beurt om een tutorial te plaatsen op het blog van Inky Ipressions 

Ik wou jullie laten zien hoe ik een digi op een envelope print


nou je begint met een gewone envelope


Je zoekt de digi op die je wilt gebruiken,verkleint hem en plaats hem op de plek waar je hem ook op de envelope wilt hebben


Nu print je hem uit op gewoon print papier


Nu lig je de envelope op het printpapier  en plak je het vast,ik gebruik altijd schilders tape,dat beschadig het papier niet zo als het erweer afmoet


Stop je papier met de envelope aan de onderkant in de printer


En daar is tie dan


Verwijder nu het tape,wel voorzichtig


En hupsakee,daar is je leuke envelopje

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Nog een fijne zondag verder

XXX Heidy

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke tutorial! Ikzelf had er nooit aan gedacht dat je op zo'n handige manier ook op enveloppen kunt printen. ;-)

Liefs, Myriam

chrilvian zei

Leuk hoor!
Nog bedankt voor de koffie
Ik zit weer in het noorden

chrilvian zei

Leuk hoor!
Nog bedankt voor de koffie
Ik zit weer in het noorden

chrilvian zei

Leuk hoor!
Nog bedankt voor de koffie
Ik zit weer in het noorden

Deb zei

Fantastic idea Heidy, I must try this, love it!
Debxx

Joke de Wit zei

Ik ga het ook proberen Heidy.Groetjes Joke

Colinda zei

Wat een leuk idee en perfect uitgelegd!!
Een fijne avond verder, Colinda

Mieke zei

Op deze manier kan je ook tekst op een lintje printen, maar dat het ook met een enveloppe kon, daar was ik niet opgekomen :-D Dank je wel om dit idee te delen!

Margo zei

Bedankt voor de duidelijke tutorial !
Liefs
Margo

Marian zei

Wat leukkkkk
maar waarom print je het dan niet gelijk op de envelop.
Zal wel een domme vraag zijn
Groetjes

Elaine zei

Fabulous Heidy!!
I have stamped small images onto envelopes before but didn't know how to print a digi on them!

Thanks for sharing.
Big hugs
Elaine xxx

GerJanne zei

Wat superleuk! nog nooit aan gedacht!
Ga ik onthouden!
GerJanne

Tammy zei

Very clever, thanks for the instructions!

Tinie zei

Gaaf, Heidy!! Bedankt!
Groetjes Tinie

Shannah zei

What a clever idea! Thanks Heidi! Hugs, Shannah xox

Marianne zei

Leuk hoor. Bedankt voor de tip!
xxx Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Bedankt voor dit leuke idee Heidi! ga ik zeker uitproberen.
Groetjes Marianne

Patricia zei

Leuk zeg!
Gr Patricia