Volgers

donderdag 9 december 2010

Geen tijd


Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om een kaartje teplaatsen of te bloggen
Ik heb heel veel gewerkt dus ik moet moet wat aan mijn huishouden gaan doen,
maar ik was lekker bezig,gezellig kerst CDtje op,lekker meegalmen(voor mij niet voor anderen)ben ik mijn lamp aan het schoonmaken ,hoor ik klik,een héél stuk uit mijn glazen lamp,een half uur aan zoeken geweest naar de missing link,want ik heb ook een hondje,moet erniet aan denken dat ze er in gaat staan,nou dik 20 minuten bezig geweest om het met alles lijm vast tezetten,nou niet dus,dus dan maar bloggen grrr.

Mijn kaartje,ook zoiets alles de deur uit ,goed op schema,vraagt de buurvrouw of dat ik er nog een stuk of 10 voor haar wil maken,oke,nou hier is de eerste dan hihi
Het afdrukje is van Lili of the Valley
Papier is vanS.E.I Kris Kringle
Nestabilitie
Embossongfolder Tim Holz
Lint
Naaimachine
Copics

Hij doet mee met de CES Challenges
dat is een schets alleen ik heb hem een beetje veranderd

Nog een fijne dag verder,en ik blijf geloof ik maar hier zitten,want anders gaat er nog heel veel mis hihi
XXX Heidy

20 opmerkingen:

Nannieflash zei

Morning Heidy, what a gorgeous card love what youve done with this LOV image it looks so beautiful to. With love and hugs Shirleyxxx

petra,s cards zei

super weer hoor heidy!!!
xx petra

Trudy zei

Hoi Heidy, ja je kan wel eens zo'n dag hebben dat alles tegenzit.
Maar je kaartje is schitterend !!!!
Groetjes van Trudy

Christina zei

Een schitterende kaart Heidy!
Groeten Kristel

Linda zei

Hoi Heidy
Is de lamp niet geknapt door je eigen zangkunsten? Succes met al je kaartjes, dit is alweer een prachtig begin.

Gr linda

karen zei

Fabulous card, and so cute, Karenxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zonde van je lamp, maar nu kunnen wij wel genieten van je mooie kaart.

groetjes jolande

Jeni zei

So fabulous Heidy! Perfect DP match for this cute image. Love it ~jeni :)

Renkata zei

Hoi Heidy, super leuk kaartje.

Tineke's hobby zei

Wat een super mooi kaartje heel mooi stempeltje en mooi ingekleurd
Groetjes Tineke

creaties van jopie zei

je lamp heb je gewoon stuk gezongen hi hi maar de kaart is mooikan je buurvrouw pronken met jou creatie groetjes jopie

Liz's creative corner zei

Heidy this is fantastic, love your image and the background goes so well with him, gorgeous colouring again too, have fun, hugs Liz xx

tiggertastic zei

you have an amazing blog, well done on becoming a kenny k Dt Member

hugs, sarah-louise xx

Jennifer zei

Hi Heidy! This is really sweet. Love the stitching too xx Jenny xx

Renate zei

Wat een superkaart zeg. Leuk dat je ook in het Kenny K team zit net als ik. Wou dat het al Januari was.

Groetjes Renate

debby4000 zei

Love your gorgeous card.
luv
Debby

Lia zei

Hij is weer schitterend,

groetjes Lia

Unknown zei

Oh hun this is adorable..he is one of my fave LOTV stamps!! Thanks for playing at CES xx

CraftyC zei

Beautiful card Heidy, I love James the Bear. Thanks for taking part in this weeks CES Challenge!
Clairex

Riet zei

Lief kaartje Heidy,Leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.