Volgers

vrijdag 24 december 2010

Voor mijn zoon



Ik heb voor mijn zoon een oudejaars lot gekocht
Ik hoop dat hij er een klein prijsje op wint
Ik wilde er wel een leuke verpakking om doen
Nou dit is hem dan geworden

Digi is van Mo Manning en heet NP Employee NR 5533 en die kan je hier bij digital pencel too vinden
Het papier is Basic Grey
Nestabilitie
Cricut
Stickles
Copics

Verder plaats ik hem bij Mo's Dream Team het zal een van mijn laatste zijn want de maand zit er bijna op,jammer

Hele fijne dagen allemaal
XXX Heidy

10 opmerkingen:

Gemma zei

Leuke verpakking Heidy, ik ga duimen dat je zoon een prijs wint! Hele fijne kerstdagen, Gemma

Renkata zei

oiii Heidy super mooi kaartje.
Ik wens een grote prijs :)

Riet zei

Wat een prachtige kaart Heidy.

Fijne kerstdagen en een gezond 2011.
Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat is een prachtige verpakking,

fijne feestdagen.

groetjes jolande

Marian zei

Prachtige verpakking
Groet,Marian

Tineke's hobby zei

Wat een prachtige verpakking zo mooi papier en die kleurtjes echt super en nu maar hopen op de grote prijs
Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig en creatief nieuwjaar
Groetjes Tineke

Tinie zei

Het blijft eentonig, maar ik meen het wel, het is weer super!!! Fijne dagen en groetjes Tinie

Jeni zei

He is so adorable Heidy! Merry Christmas!!! ~jeni :)

Crea Astrid zei

Leuke verpakking heb je gemaakt. Hopelijk heeft hij prijs.

Groetjes Astrid.

miranda zei

Hoi,Ze zien er weer erg leuk,je kaartjes.
XXX Miranda.