Volgers

zaterdag 18 december 2010

Nog eentje om het afteleren


Goede morgen

Wat een sneeuw he,ik vindt het wel prachtig hoor,eerlijk gezegd geniet ik er erg van.

Ik zag van de week deze schattige digi bij Motivet,en ik was meteen verkocht.
Ik hoefde eigenlijk geen kerstkaartje meer te maken,maar ik moest hem gelijk inkleuren Tja

Het afdrukje is van Motivet en heet Santa in chimny
Het papier (sorry) van S.E.I
Naaimachine
Lint Bloemetje
Copics

Verder doet hij mee aan de volgende challenges:
Sketch and stash challenges de schets
Stamping for the weekend Christmas

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

15 opmerkingen:

karen zei

Totally gorgeous Heidy, I just love the black and then the splash of red gingham. FAB! hugs, Karenx

debby4000 zei

Love your gorgeous card.
luv
Debby

Trudy zei

Het is weer een super leuke kaart Heidy!!!
Groetjes Trudy

Christina zei

Hij is helemaal super geworden Heidy!
Prachtig hoor!
Groeten Kristel

Linda zei

Superleuk Heidy. wat een leuke digi.

Gr linda

Nannieflash zei

Hi Heidy, what a real fun image that little lad looks well startled. Fabulous colouring and gorgeous design. With love and hugs Shirleyxxxx

Jopie zei

Hoi Heidy

Vandaag weer even gekeken op je blog vanuit Oostenrijk, ja zelfs dan volg ik je op mijn laptop, haha. Prachtig weer al die kaartjes, geniet er iedere keer weer van en ben ook wel een beetje jaloers.

Liefs Jopie

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi stempeltje ook super geheel
Groetjes Tineke

Liz's creative corner zei

Heidy this is fab, love the image and his face, your colourings perfect again too, hope you have a lovely rest of the weekend, hugs Liz xx

Gemma zei

Mooi geworden Heidy, heb je vast je eerste kaartje voor volgend jaar af toch! Groetjes Gemma

Marian zei

Hij is weer super.Mooie stempel
Groet,Marian

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er weer super uit Heidy, leuke digi, het stippenpapier vind ik zo gaaf.

groetjes jolande

Riet zei

Deze is echt schitterend Heidy,ben weg van het afdrukje,zo mooi ingekleurd,echt super.

Liefs Riet.

Jill zei

gorgeous card great image thanks for joining us at Sketch n stash hope to see you next time we have a special challenge 51 hugs Jill xx

Anoniem zei

Wat een leuke stempel en ook zo prachtig ingekleurd
Leuk dat je meedoet aan SFTW
Yvonne x