Volgers

dinsdag 14 december 2010

Rock Dude


Goede morgen,

Ik wou een kerstkaartje voor mijn zoon maken,en dat is best lastig voor een 18 jarige ,en laten we eerlijk zijn,engeltjes en beertjes daar is toch echt iets te groot voor,en sexy vrouwtjes,hallo ik ben wel zijn moeder....
Toen dacht ik ineens aan de Kenny K Krafty girlz challenge daar is de challenge Let it snow!!
En waarom altijd sneeuwpoppen als je er ook over kan zingen.

Mijn digi is van Kenny K en heet Rock Dude en kan je hiervinden
Het papier is van Bo Bunny en heet Midnight Frost Powder
Kristallen geponsd
Sterren uit gesneden met de Cricut
Muziek noten zelf gemaakt
Lekker alles aan gezet met een zilvere stempel
Naaimachine
Copics

Nog een fijne dag verder,ik ga vandaag lekker met mijn schoonzusje en nichtje een lekkere knutsel dag houden,heb er helemaal zin in.
XXX Heidy

22 opmerkingen:

Sandra zei

schitterend kaartje heb je voor je zoon gemaakt, van harte
groetjes sandra

Unknown zei

Errug leuk Heidy. Ik blijf het leuk vinden om een kaart door te stikken! Hele stoere kerstkaart!! GRoetjes, Frea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

stoere, gave jongens, ahum, mannen kaart.

groetjes jolande

Lia zei

Ohhh die is echt gaaf zeg, lekker stoer, die zal je zoon toch wel leuk vinden?

groetjes Lia

Suzanne zei

Fantastic card, Heidy x

Crea Astrid zei

Wat een grappige kaart voor je zoon. Van harte.
Je hebt het weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Christina zei

Hij is weer helemaal super Heidy! Gaaf gemaakt hoor!
Groeten Kristel

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart dit moet je zoon wel mooi vinden hij is stoer en die muziek tekst zo is erg mooi net als de stempel
Groetjes Tineke

Linda zei

Wat een leuke kaart!
Heel veel plezier vandaag.

Gr linda

Trudy zei

Wat een leuke stoere kaart Heidy!! Enig!
Groetjes Trudy

karen zei

Very cool card, love it! hugs, Karenx

Renkata zei

wow Heidy, you ROCK dear.
Your cards are just amazing.

Tinie zei

Geweldig wat een stoere kaart!!!

Groetjes Tinie

Nannieflash zei

Oh Heidy what a fab card love that rocker, he certainly sings for me. Its stunning. With love and hugs Shirleyxxxx

Liz's creative corner zei

Wow Heidy, fabcard hun, great image and your colourings ace again, just right for a fellas card, have a lovely evening hun, hugs Liz xx

Riet zei

Prachtige kaart Heidy,leuk afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

Gale zei

I love how you did the "let it snow" in the music staff like he was singing it. Great take on the challenge.

Jeni zei

Fabulous card Heidy!! Perfect for a teenage boy! I love it ~jeni :)

Silvia zei

Tja, ze zijn niet makkelijk die 18 jarigen. Je hebt er een hele stoere kerstkaart van gemaakt Heidy.

gr. Silvia

Mina zei

wow he really is a rock dude Heidy...hes brilliant
Mina xxx

chrilvian zei

ik vind m super
kenny k zijn leuk voor de volwassener jongens

Janet zei

OMG this is awesome!! love it:)
hugs