Volgers

woensdag 6 april 2011

Fab'n'Funky DT Emma's schets



Goede morgen,

Wat gaan de weken snel,de eerste week van April zit er alweer bijna op en hier staat alle bloesem weer prachtig in bloem,kan ik zo van genieten!

Nou ik zeg net dat het alweer woensdag is en dat betekend een nieuwe challenge bij Fab'n'funky en deze week is het thema een schets van onze eigen Emma
En ze heeft het ons niet gemakelijk gemaakt haha
Ik heb 3 kaartjes gemaakt,waarvan 2 in de recycle bak terecht zijn gekomen haha
We worden deze week ook weer gesponserd en dit x door Polka Doodles
Dus kom gauw een kijkje nemen op het blog wat mijn geweldig DT maatjes van de schets gemaakt hebben en natuurlijk nog veel leuker "doe gezellig mee"

Digi is van Mo Manning en heet "Veronica"en die kan je hier vinden
Papier is weer een download van Pink Paticoat,ik vindt dit patroon zo geweldig,en dan hoor ik op de achtergrond mijn mannetje zeggen "als de inkt op is moet je niet bij mij komen hoor haha,de schat,meent tie niks van"
The Orbis Circle cutter
Bloemetjes
Zilverkleurige gelpen
Naaimachine
Tekst gemaakt op de PC
De kleine krullen komen uit de hoekjes stans van van de week,alleen die andere want het zijn er 2,en de krullen moet ik eigenlijk weggooien (duidelijk hahaha)
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Craft your passion challenge Anithing goes
Paper take weekly Anything goes

Vanavond ga ik naar een scrapworkshop bij de Hobbystunter,tis maar goed dat mijn schoonzusje gistere belde,want ik was het helemaal vergeten,dus ik ga nu een leuke foto zoeken,het zal er wel eentje van de hond worden,want tegen de gezichten van mijn huishouden is geen lijm opgewassen hahaha

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

29 opmerkingen:

hennie zei

Ik vind je kaart helemaal super! Tot vanavond hennie

Wil zei

Hij is weer helemaal geweldig. Veel plezier vanavond.
Groetjes Wil

Sharon zei

This card is amazing, love it.
Hugs Sharon x

Unknown zei

Fantastisch Heidy, de kleuren, de layout! Echt Top!

Renkata zei

Hoi Heidy
hahaha is that me?
Super mooi en chic kaartje.

petra,s cards zei

hoi heidy, wat een prachtige kaart, leuk gedaan met die circels zeg!!!
xx petra

miranda zei

Hoi,
Hij is helemaal super,leuk papier.
tot vanavond.
XXx Miranda.

Lia zei

Wat een superplaatje zeg, je hebt er weer een geweldige leuke kaart van weten te maken,

groetjes Lia

Marianne Reijgersberg zei

Je hebt mijn foto toch gebruikt?! haha! Wat fantastisch weer. En zo mooi ingekleurd. Zeker met zwart, dat is niet zo eenvoudig.
Je combinatie met het papier is geweldig. Ik ben er weg van.
Groetjes Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Heidy hij is GAAF. Wat een geweldige kaart met een geweldige Digi. Je layout en kleuren, een plaatje.
groetjes Marja

Jopie zei

Wat een leuke digi Heidy en dat papier is inderdaad erg leuk, heel apart. Fijne avond.
groeten jopie

regina zei

hoi heidy

haha natuurlijk ben ik niet boos op je ,ieder zijn eigen smaak!!

wat een super geweldig kaart heb je weer gemaakt!

wat een supergaaf achtergrondpapier!

gr regina

Trudy zei

Prachtig is deze kaart Heidy.
Groetjes Trudy

Debbie zei

Heidy, this is absolutely fantastic. Love your take on the sketch, and your coloring is perfectly done... LOVE IT!!!

Hugs
Debbie

PS Hope you had fun scrapbooking last night..

Lindsey zei

Love this card Heidy. Your colouring is amazing and I love the black and white
Hugs
Linds x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd weer, gaaf papier, ik wil geloven dat dit een moeilijke sketch is, maar het is je goed gelukt.

groetjes jolande

Tinie zei

Geweldig wat mooi ingekleurd!! Het is weer een super kaaart!!!

Groetjes Tinie

Jeni zei

Totally fabulous Heidy!! Love that DP, great take on the sketch. ~jeni :)

Marian zei

Je kaart is heel leuk gezellig mooi
Groetjes

petra,s cards zei

hey heidy nee hoor ik bem je helemaal niet zat ik vind iedere reactie hartstikke fijn, bij mij zijn het er helaas nog niet zoveel en dat brengt mij wel eens aan het twijfelen, waar dat aan ligt, schrijf n.l zelf wel best veel reacties op kaarten dus blijf vooral komen hoor!!!!!
xx petra

Marlies zei

Wat een super leuke kaart! Geweldig, heel leuk papier en super afbeelding!!
groetjes, Marlies

karen zei

Brilliant Heidy, well done, hugs, Karenx

Riet zei

Wat een prachtige kaart Heidy.

Liefs Riet.

Adrie zei

Wat istie weer geweldig Heidy , heel gaaf.
Mooi ingekleurd , vind ik nog wel moeilijk hoor met zwart , maar jouw stempel is prachtig.
Enne gewoon blijven downloaden hoor dat papier , is veel te mooi.Ik denk dat jou man dat stiekum ook wel vind.
Groetjes Adrie

Tinie zei

Ooohh Heidy, wat is ie leuk!! Echt helemaal top!!
Ik heb gelijk zin om ’m te kopen.
Heel knap om met veel zwart toch zo’n vrolijke kaart te maken!
Groetjes Tinie

Jennifer zei

Hi Heidy! This is gorgeous, I love how you coloured her! xx Jenny xx

Jackie Thomas zei

another fantastic card Heidy. I think she looks a little like me lol... hugs xo Jackie

Hansedeern zei

Waaaaahoooo Heidy! Cool design! Ich mag deine leichte Art deiner Karten!
Lass dich mal drücken :o)

LG Britta

Pat zei

Oh Heidy...this is stunning, darlin!! I love, love, love everything about this gorgeous little masterpiece!! Thanks so much for visiting my blog and for leaving such sweet comments. Hugs. Pat Frank