Volgers

zondag 10 april 2011

Kenny K

goede morgen Wow het is alweer zondag dat betekend een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz Deze week is team A aan de beurt en het thema is "Spice it up" Ook worden we weer gesponserd en deze keer door Crafy Emma's store. En door Kenny zelf ,dus waar wachten jullie nog op,neem een kijkje op het blog en doe gezellig mee. Ik heb deze keer door tijd gebrek helaas geen kaartje gemaakt voor deze challenges,maar een poosje terug dit doosje gemaakt dus dat wou ik aan jullie laten zien,ik vindt hem zelf best wel geslaagd. Ik ben nog effe weg en vanavond hoop ik jullie weer gedag tekunnen zeggen haha,en misschien hebben ze er wel internet,kom ik al eerder langs Het patroontje is van "My time made easy" Papier van Maja en heet "Fika" Stempel is van JustRite en heet "A little Caffeine Set" Nestabilitie Lint Ik heb er even paaseitjes ingedaan voor de foto,maar ik vindt het eigenlijk leuker om er chococoffie boontjes in te doen Nog een fijne dag verder Groetjes Heidy

28 opmerkingen:

Lia zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt, mooi papier natuurlijk, heel apart,

groetjes Lia

Mary J zei

Wow, this is so professional Heidy! And yummy!

miranda zei

Hoi,
Wat een gaaf doosje.
Heel erg leuk.
Met de kleintjes gaat alles goed.
XXX Miranda.

Hansedeern zei

Wau, guten morgen Heidy,
deine Packug ist ein Traum!
Ich habe mir letzte Woche dort auch ein SVG File gekauft. Und das passt alles nicht zusammen :-(
Hast du dir das PDF gekauft, zu dieser Schachtel?
Hoffe auf eine Antwort *gg
Bis dann
LG Britta

Marlies zei

Wat een leuke doosje, heel chique! En met een lekkere inhoud!
groetjes, Marlies

Unknown zei

Hoi Heidy, wat een enig doosje zeg!! Heb je gezien dat je gekozen bent in de top 5 van dit kwartaal van het Sweet Stampin Challenge blog?? Gefeliciteerd hoor!! Groetjes, Frea
p.s. Ik heb de die gekocht van Dies to die for waar je die rolled flower mee kunt maken (zie 'm zo vaak bij jou en vond 'm zo leuk), maar ik krijg 'm niet zo goed. Kun jij een tip geven hoe jij het doet??
Groetjes en nog een fijne zondag, Frea

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Heidy, een prachtig doosje met een heerlijke inhoud.
Erg knap gedaan.
Groetjes Marja

Christina zei

Wowww die is me gaaf geworden Heidy! Super!!
Groeten Kristel

Trudy zei

Wow Heidy,
wat heb je een prachtig doosje gemaakt zeg!!
prachtig papier ook.
Groetjes van Trudy

Heidi zei

What a great box. Love it.

Hugs from
Heidi

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig doosje, mooi van vorm.

groetjes jolande

Patricia zei

Heel mooi doosje zeg!
Groet Patricia

Marian zei

Prachtige doos en de inhoud ziet er ook super uit.
Groetjes

Jennifer zei

Really beautiful Heidy! People would pay a fortune for a gift like this xx Jenny xx

Jane zei

I graciously accept this beautiful gift & will wait in for the postman to deliver....HOW KIND OF YOU!!! You are way tooooooo clever...this is excellent xxx

Riet zei

Wowwww Heidy,wat een schitterende doos,mooi papier gebruikt.
Leuk model zeg.

Liefs Riet.

Deb zei

oh wow, that is such a beautiful chocolate box!
Happy Crafting, Debxx

Stempeltiger zei

Such an AMAZING box Heidy.
Great work.
Wishing you a nice day.
Greetings from Germany
Swantje

Marianne Reijgersberg zei

Wat iets anders dan anders, maar oh wat ontzettend mooi. Jij kunt ook bijna alles.
Maar ik ben weg van het ontwerp, je papierkeuze in combinatie met de strik. Echt geweldig.
Groetjes Marianne

Leonie zei

Best wel geslaagd?? Je doosje is gewoon supergaaf geworden Heidy!! :D :D

Groetjes,
Leonie.

Fleur zei

Wow this is gorgeous
Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
Hugz Fleur xXx

Jeni zei

Wow, what a great project Heidy! I just love it. ~jeni :)

karen zei

Hi Heidy, wow this is fabulous, and very yummy too! hugs, Karenx

Crea Astrid zei

Wat een prachtig doosje is dit. Weer eens wat anders. Volgens mij kan er heel wat in!

Groetjes Astrid.

stempelfeest zei

Hoi Heidy, ben ik ff een weekje weg uit blogland (drukdrukdruk) en dan mis ik gelijk je JustRite creatie! Super zeg, heel toepasselijk met de stempel, kleur van het papier! Geef mij maar paaseitjes hoor, houd niet zo van koffieboontjes ;-)
Liefs,
Mariska

Jenny zei

wow. a beautifully made box. Love the colours, papers and of course the goodies inside!
Jenny

Unknown zei

Wat een gaaf doosje, Heidy.
Het maakt toch niet uit wat je erin doet? Het is allebei lekker en smaakt ook allebei goed bij de koffie! Hahahaha.

groetjes, Claudia

Debs zei

Fabulous box - love the colours as well.
Thanks for playing along with us at Allsorts this week.
Good luck.
Debs xx