Volgers

donderdag 7 april 2011

Scrappen op canvas



Goede morgen

Gisteravond een heerlijk avond gehad bij de Hobbystunter.
Ik heb er de workshop "Scrappen op canvas"gedaan die werd gegeven door Patricia.
Patricia had een mooie schets gemaakt en daar konden wij mee aan de slag.
We waren met een groepje van 8 en dan krijg je gewoon 8 verschillende resultaten met 1 schets,zo leuk.
Nou ja ik had jullie al een beetje voorbereid,dat het een foto zou worden van mijn hondje Kelly,deze foto vindt ik zelf helemaal geweldig!

Nou nog een fijne dag verder en van het weekend ben ik lekker weg,dus ik wens jullie ook alvast een fijn weekend,morgen post ik nog wel mijn kaartje voor Just Inklined als ik hem afkrijg,ik ben nogal onrustig,want mijn zoon heeft behoorlijk wat problemen in zijn jongen leven gehad ,deels zijn schuld,deels door anderen,maar vanochtend werd hij opgebeld dat hij kon gaan werken,dus heel spannend voor deze zeer overbezorgde moeder.

Nou genoeg
XXX Heidy

22 opmerkingen:

petra,s cards zei

wauw heidy je hebt nog meer talenten zie ik, prachtig zeg!!!!
xx petra
succes voor je zoon met zijn nieuwe baan!!! het heeft heel wat voeten in aarde eer ze groot zijn!!

Chrissy zei

Gorgeous photo of 'Kelly' she's adorable holding her little toy...lol..how cute...and as a mother...we are allowed to be over protective..we are lioness' we protect our young...it's all good.
Luv CHRISSYxx

Adrie zei

Wat een liefie zo met die knuffel. Heel mooi gemaakt Heidy. Ik ben niet zo weg van grote dingen scrappen , maar vind het wel heel leuk om te zien.Ik hoop dat je zoon zijn draai gaat vinden op het werk. Ja ik ken dat wel hoor dat overbezorgde , ik heb een zoon van 31 die van ons afhankelijk is.Geniet van je weekend.
Groetjes Adrie

Tinie zei

Wat een schitterend geheel, ik vind het een super leuk idee!!!

Groetjes Tinie

Tinie zei

Erg mooi gedaan Heidy!! Wat een lieve hond!
Sterkte met je zoon en probeer lekker te genieten van je weekend!
groetjes Tinie

Unknown zei

Hoi Heidy jij hebt ook al zo een mooie gemaakt! Prachtig gedaan.
Groetjes van Ageeth

miranda zei

Hoi,
Hij is echt super geworden.
Leuke foto.
XXX Miranda.

hennie zei

Hij is echt super leuk geworden! Was gezellig gister! Hennie

Marianne Reijgersberg zei

Hij is heel mooi geworden. En altijd wel leuk om eens iets nieuws uit te proberen.
Het is ook een heel gave foto zo.
En wat nu overbezorgd? Je bent moeder, dus het wel en wee van je kinderen gaat je aan het hart. Meestal komen ze er ook wel, maar het pad is niet altijd makkelijk, en we willen ze ook zo graag behoeden voor...
Ik duim mee dat hij zijn draai gaat vinden op zijn werk. En jij gaat nu heerlijk een weekend genieten van het mooie weer. Veel plezier.
Groetjes Marianne

Gemma zei

Mooi hoor Heidy dat scrappen op cancvas, nu begrijp ik ook je commentaar op mijn kaartje vanmorgen! Ik hoop dat het je opgevrolijkt heeft! Moeilijk he dat loslaten van de kinderen, ik begrijp je overbezorgdheid heel goed en zal duimen dat je zoon het helemaal gaat maken in zijn nieuwe baan. Geniet van je weekendje weg! Groetjes Gemma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het is een beauty, je canvas en je hond, de kleuren van je papier passen zo mooi bij de foto.
ik vind het ook leuk dat ik je gisteren weer heb gezien, was gezellig gisteravond.
wat fijn dat je zoon een baan heeft, ik wens je een heel fijn weekend.

groetjes jolande

Marian zei

Succes voor je zoon met zijn nieuwe baan.
En je creatie is TOP
Groetjes

Bella´s Bastelecke zei

such a pretty Heidy, what a lovely dog.....

Hugs
Judith

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Heidy wat een prachtig cancas heb je gemaakt. En wat een lieve hond. Fijn dat je zoon de baan heeft gekregen. Hoe groot ze ook zijn, je blijft je toch vaak zorgen maken. Voor jou een fijn weekend.
groetjes Marja

Marlies zei

Wat een geweldige creatie, super mooi en wat een leuke foto!
Ik hoop dat je zoon nu op de juiste weg is en zijn werk heel leuk gaat vinden. Alvast een fijn weekend en heel veel plezier.
groetjes, Marlies

regina zei

hoi heidy

wat een een mooie creatie!
een hele foto van je hond!

erg leuk gemaakt!

gr regina

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Heidy, Je lay-out is erg leuk en het hondje nog liever.
Ben gek op honden, maar manlief houdt er niet van. Helaas!
Je vorige kaarten bekeken. Wat een leuke mannenkaarten zitten er tussen. Die twee vrouwen stempels. Super leuk. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Gezellig weekend,
Groetjes Lida

Mary J zei

I ADORE this Heidy!!! Great layout! And what a cutie pie!

Mina zei

what a fantastic layout Heidy, the dog picture is so cute and your paper is scrummy
Mina xxx

Patricia zei

Hoi Heidi,

Ik vond het ook super gezellig!
En je creatie is Prachtig geworden.
Ik vind trouwens dat je mooie dingen maakt zeg! ik word ook jou volger hoor.
Groet Patricia

Lia zei

Wat gaaf Heidy, wat een lief hondje, ja Patricia maakt hele mooie dingen he?
Succes met je zoon zijn nieuwe baan, en ja kinderen worden niet zomaar groot he?

Groetjes Lia

tiggertastic zei

wow this is so cool, you would pay a fortune for something like this around here. i love every square inch of this make

hugs your kk team mate, Sarah x