Volgers

donderdag 7 juli 2011

Bloemen demo

Goede morgen

Ik heb gisteren nogal wat reacties en vragen (emailtjes) gehad over mijn bloemetjes
Ik heb een kleine demo gemaakt,ik hoop dat hij nuttig is...



Ik heb een poosje terug 2 rollen van dit Floral touw (papier) gekocht bij een tuincentrum,ze kosten toen 1euro per rol en mijn verslaving zei gewoon kopen ,je weet maar nooit waar het goed voor is haha



Knip ongeveer 10 cm af en vouw of rol het uit



Als je dat gedaan hebt hou je dit over



Vouw het dan op als een harmonica



doe er een splitpen omheen



pluk en kneed er nog wat aan en dan is dit het resultaat

Ik hoop dat jullie erwat aan hebben

Nog een fijne dag verder
XXX heidy

20 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super jen uitleg Heidy en het resultaat is gewoon prachtig.
groetjes Marja

Jopie zei

Wat een geweldig idee en je hebt het heel goed uitgelegd, dank je wel.
groetjes jopie

Wil zei

Hoi Heidy,
Je kan altijd nog lerares worden. Super uitgelegd, alleen nu moeten wij alle tuincentra af haha.

Groetjes Wil

arjette zei

Wat ontzettend leuk!!!!!!!!! En nu dus op naar het tuincentrum!!! LOL

gr. arjette.

Tinie zei

Ik weet wat je bedoeld, prachtig zeg om het zo allemaal uit te vogelen!!

Groetjes Tinie

Chrissy zei

Now that is just perfect for me...no hot glue gun...and a perfect result.Will give it a try.Thanks Heidy.
Luv CHRISSYxx

Anoniem zei

Je moet er maar opkomen. Zo'n mooie bloem met 10 cm lint. Bedankt voor de uitleg.
grtjes
Christa

corryskaart zei

hoy heidy
waar je de creativiteit steeds van daan haalt,ONGELOFELIJK!
weer zo een pracht van een bloem en dat van een stukje papier
groetjes van corry

Marian zei

Prachtiiig nu nog bekijken of ik aan het lint kan komen bloemen zijn heel mooi
Bedankt
Groetjes

Marlies zei

Bedankt voor je uitleg Heidy, ik zou nooit op het idee gekomen zijn om floral touw te gebruiken om bloemen te maken! Super idee en nu naar de tuincentrum :)
groetjes, Marlies

Tinie zei

Heel leuk idee en bedankt voor je uitleg!! Het is supersimpel met een groots resultaat!
Groetjes Tinie

Rach zei

Thank you for sharing hun, these flowers looks fantastic. hugs rachxx

Carla D zei

Leuk!! Dank je wel!

Groetjes Carla

Tracy zei

Your flower came out lovely and I would never have thought of using paper ribbon that way. Thanks for the idea Heidy!

Tammy zei

Great idea, thanks for sharing!

Nannieflash zei

Wow Heidy thats fabulous will have to get my mitts on some of that twine. hugs Shirleyxxxx

Crea Astrid zei

Wat heb je het mooi laten zien. Je moet er maar opkomen als je in een tuincentrum loopt en je ziet dit klosje liggen. Bedankt voor je mooie uitleg.

Groetjes Astrid.

Unknown zei

Super Heidy!! wat een idee van je en wat leuk dat je het ons even hebt laten zien, Groetjes van Ageeth

Devlin zei

Wat een leuk idee! Bedankt voor je uitleg. :)

Bella´s Bastelecke zei

what a nice idea Heidy....thank you for sharing....

Hugs
Judith