Volgers

maandag 11 juli 2011

Feeling tyred



Goede morgen

Ik heb dit kaartje gemaakt voor het Just Inklined blog
De digi heet "feeling tyred en kun je bij La pashe vinden
Ik vindt hem hele maal leuk.
Ik ben zelf weer eens in mijn potlood gekropen,want ik heb dit kaartje nog tijdens mijn vakantie gemaakt en ik kon niet alles mee nemen hihi,ik had al zo veel.
En heel eerlijk,zoals de meeste van julie weten vindt ik het ook heerlijk om te tekenen.
Ik heb dus het touw verlengt en wat palen getekend.
Het papier is van Cosmo Cricut en heet "Salt air"
Touw
Tekst gemaakt op de PC
en natuurlijk mijn Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:


Allsorts challenge.....Anything goes
One stop craft challenge.....Summer time
Paper take weekly.....Anything goes
Sweet stamping challenge.....Cute and cuddly
Totally gorjuss Summer time

Ik wilde ook even mijn excuus aan bieden,dat mijn Kenny K post niet in het nederlands vertaald was,maar met al die linken was dat gewoon niet tedoen,sorry hier voor.

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

42 opmerkingen:

Hansedeern zei

Wow fabulous card, Heidy! I Like it!

Grotjes Riv

stempelfeest zei

Jeetje wat een leuke kaart zeg! En dat tekentalent van jou is en blijft geweldig, leuk met die palen!!!
Groetjes,
Mariska

brenda zei

A stunning card and perfect detail.

Thank you for joining in my theme week at our Free and Easy July at Allsorts and good luck.

B x

Lia zei

Prachtige kaart en wat een mooi kunstwerk heb je getekend,

groetjes Lia

Carla D zei

Leuke kaart! Grappige digi.

Groetjes Carla

Chrissy zei

No worries Heidy, I'm getting pretty good at reading Dutch...lol..Fantastic card.I love the colouring, and the drawing...very cool.Great card.
Luv CHRISSYxx

nicolet zei

Ooh prachtig en weer zooooooo mooi ingekleurd!
Groetjes Nicolet

Vicky zei

Hi sweetie this is just fantastic I love it hun. I will have to pop over there to have a look at their images cus this is just awesome!!

Lotsa hugs Vicky xxx

Unknown zei

Wauw! Hij is echt super en wat ontzettend goed getekend weer! Ik ben een beetje jaloers op je! Kun je van die tekeningen geen digi's maken? Ik vond je pelikaan ook al zo geweldig!

Veel liefs,
Renata

Trudy zei

Wow Heidy, wat een gaaf kaartje !!!!zo leuk
Groetjes Trudy

Unknown zei

Lovely card thanks for sharing it with us at OSCC this week.

Kerry

arjette zei

Wat een geweldig kaartje!! Wat is die digi geweldig leuk!!! En mooi wat je er omheen getekend hebt!!

gr. arjette.

corryskaart zei

hoy heidy
of je nu met potlood of stift werkt het blijven prachtige kaarten met hele leuke stempels!
groetjes van corry

Tinie zei

Hij is erg leuk!! Wat knap, je kan goed tekenen!! Het past er helemaal bij!
groetjes Tinie

Tinie zei

O wat is die toch weer leuk!!! Geweldig geheel!!

Groetjes Tinie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat maak je er elke keer wat prachtigs van Heidy. Knap hoor en heel erg gaaf.
groetjes Marja

Marian zei

Wat een gezellige kaart
Mooi
Groetjes

Tammy zei

Ahh, too cute! Love how you've colored the image.

Rach zei

this is so sweet, what an adorable card. hugs RAch xxx

Unknown zei

Hoi Heidy, wat een enige kaart!! Leuk plaatje en mooi getekend hoor!! Groetjes, Frea
P.s. Dat Engels is voor de meesten toch geen enkel probleem joh!!

Marjorie zei

Wow Hunnie,
Love this image it's so cute, and your colouring is lovely.
Hugs,
Marjorie
xx

Tracy zei

LOL Too cute! I love the way you colored his fur Heidy. :-) Great card!

Jill zei

WOW gorgeous I love this!
Your colouring is great and the ribbon and text is just perfect embellishment
Thanks for playing along at Allsorts this week and good luck!
Big hugs
Jill

Nannieflash zei

Hi Heidy what a fun character he certainly looks dog tired, fabulous card. hugs Shirleyxxxxx

Renkata zei

hoi Heidy,
wat een leuk kaartje.

karen zei

Brilliant card Heidy! Karenxx

regina zei

hoi

erg gaaf kaartje!!

gr regina

Mary J zei

Your card cracked me up! Love this Heidy - brilliantly put together!

De Roelies zei

super leuke kaart heidi

Debbie zei

Love this little monkey haning out the on the tire. he looks so relaxed... Adorable as always

Hugs
Debbie

Jeni zei

Flippin' Awesome Heidy!! Love the posts you drew. Had no idea you could draw too...crafty girl! ~jeni :)

Rachel zei

Fab card! Love the monkey and your colouring is lovely. Thanks for sharing at Sweet Stampin this week. Wedgie xxx

Kat zei

Great card Heidy. That image is really fun. Thanks for joining us at TG this week.

Kat x

Mina zei

lol love it Heidy, that image is brilliant
Mina xxx

Marilyn zei

Good grief... I just burst out laughing when I saw this card! This is fabulous, just hilarious and wonderful... all rolled into one!

Jackie Thomas zei

Oh my goodness Heidy, your colouring is out of this world. I love this card.
Hugs xo

Patricia zei

Hoi Heidy,
Ik heb eerst even gekeken wat ik vorige week allemaal heb gemist, nou op jou blog is dat veel haha.
Ze zijn PRACHTIG je kaarten en deze vind ik echt SUPERleuk!!!!!!
Groeten Patricia

Marlies zei

Een super leuke kaart Heidy en gewelding rondom getekend, een super leuke geheel van gemaakt!
groetjes, Marlies

Bella´s Bastelecke zei

Lovely card Heidy......i like it.....

Hugs
Judith

Fiona zei

what a fab card...he is definitely cute and cuddly!! Thanks for joining us at Sweet Stampin this week.

Fi
x

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje met een super mooi stempeltje erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

scotspanda zei

what a gorgeous card, the image is fab I love it

thanks for being free n easy with us this week at Allsorts

hugs

Amanda x