Volgers

vrijdag 15 juli 2011

Stamp something/Christmas in July



Goede morgen

Het is weer vrijdag en dat betekend een nieuwe challenge bij Stamp something,het thema deze week is "Christmas in july"enwe worden gesponserd doorD.R.S.disgn

die zo vriendelijk waren om ons een paar stempels tegeven om mee te spelen.
Ik heb voor dit schattige postelfje gekozen,tja dat neemt mijn baantje met zich mee,maar ik kan jullie vertellen dat deze postbode gisteren niet zo'n big smile on her face had,ik ben tepletter geregend op zijn hollands gezegd en toen had ik nog een lekke band ook (#*#/*#)moest ik eerst nog een half uur met fiets aan de hand naar huis lopen om de fiets van de buurvrouw telenen om mijn volgende wijk weg tebrengen (bah),nou ja we hebben het gered hihi

Neem gauw een kijkje op het blog naar de creaties van mijn DTmaatjes en nog gezelliger "doe gezellig mee"

Nou mijn stempeltje is van D.R.S.design
Papier is van Maja
Plakpareltjes
Ijsster pons
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Creative inspirations.....no flowers alloud
Do it with digi's.....dot's or stripes or both
DYSU.....sew faux or real

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

31 opmerkingen:

corryskaart zei

hoy heidy
jammer dat je gisteren zo pech had met de regen en je fiets,maar ik denk dat als je weer zo pracht kaartje in elkaar zet ,je snel de ellende bent vergeten,nietwaar?
groetjes van corry

Silvia zei

Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Heidy.

gr. Silvia

arjette zei

Wat een onwijs leuk kaartje weer!!!!
Ja, met dat weer van gister kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vond... maar vandaag weer het zonnetje dus alle ellende snel maar vergeten!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Deb zei

oh wow, this is so cute, fabulous card and so pretty! Debxx

WencheP zei

Oh my gosh - this is fabulous. Love the image - so cute! Thank you for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

Linda zei

This is simply adorable.. Love the darling little image and its colored perfectly!! Very lovely work as always.. hugs, Linda

Tineke's hobby zei

wow wat een prachtig kaartje zo mooi dat papier de kleuren en die stempel is echt gaaf super mooi geheel
Groetjes Tineke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Erg leuk kaartje, maar gelukkig is Kerst nog een stukje weg. En vandaag schijnt het zonnetje weer, dat is even bijkomen van de plensregens.
groetjes Marja

Nannieflash zei

Hi Heidy wow that is gorgeous what fun image youve coloured it so beautifully to. hugs Shirleyxxx

Marlies zei

Een super leuke kaart Heidy, wat balen gisteren dat je ook nog een platte band had! Het weer was al erg genoeg!
groetjes, Marlies

Babette zei

Prachtig kaartje en dat na zo'n pech dag. Hopen dat deze kerstelf minder pech heeft bij het bezorgen van zijn post.
Groetjes Babette

miranda zei

Hoi,
Deze kaart is echt super leuk.
Xxx Miranda.

karen zei

FAB card Heidy, what a cute chap! hugs, Karenxx

Unknown zei

Hoi Heidy, ja het kwam er echt met bakken uit gisteren. Wij hebben het nog tegen elkaar gezegd; "Je zal maar postbode zijn!" Maar wat een hartstikke leuke kaart weer, en die afbeelding vind ik ook echt schattig. Die sneeuwsterretjes zijn trouwens ook mooi zeg, is dat een ponsje?? Fijn weekend, groetjes, Frea

Chrissy zei

Such a cutie image Heidy, always lovely colouring...stinking rain, flat tyres..grrr...but Saturday for me today...you tomorrow, that will bring a smile.
Luv CHRISSYxx

Tinie zei

Wat een pech gisteren en dan dat slechte weer, ja dan is het geen pretje om de post rond te brengen. Maar je kaartje is weer prachtig!! Leuke digi en mooi papier!
groetjes Tinie

Marian zei

Mooie stempel en je kaart is prachtig
Groetjes

Jennifer zei

Fabulous card as always Heidy. Super colouring. I would like to thank you for the beautiful Birthday card you sent me. You know how I love my Sugar Nellies! I know I am naughty opening it early....but I could not wait sorry! Thanks again. Hugs xx Jenny xx

hennie zei

Hij is helemaal geweldig je kaart....Wat een gaaf afdrukje zeg!
Hennie

Mona Evy zei

This is a fabulous card! Thank you for playing this weeks at Creative Inspirations Wednesday's Challenge!

Hansedeern zei

What an adorable card, Heidy!
Perfekt for Chrismas in July :o)

Hugs Riv

regina zei

wat een superleuk kaartje!!

gr regina

Jopie zei

Erg leuk kaartje weer Heidy en ik kan me voorstellen dat je even gvd hebt gezegd met al die regen van de week.
groetjes jopie

NGCARDS zei

This is a fantastic card hun! Thanks for joining in with our theme of No Flowers Allowed over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

Miranda zei

wat een dotje Heidy, echt een leuk en lief kaartje
leuk dat je weer meedoet met de DYSU challenge deze week
gr
Miranda

Lynne zei

What a great Christmas card :) super image - so much fun!!
Thanks so much for joining the Divas at Do it with Digis :)
Hugs
Lynne xx

Tracy zei

I love your coloring on this image. It just makes it come alive! Somebody will be lucky to get this at Christmas. :-)

Bella´s Bastelecke zei

Beautiful card, I lie the image and the fabulous colours....

Hugs
Judith

Unknown zei

I love it!! The image is super cute and your coloring is amazing. Thank you for joining us at Do You Stack Up. Joan

Ren-Yi zei

Cute little Christmas elf. I Love the coloring and neat stitching. Thanks for playing along with us at DYSU.

Karita zei

Fantastic card! :) Image is so cute and I love your DP`s! :)

Thank you for joining at Creative inspirations Challenge :)
Hugs,
Karita