Volgers

zaterdag 30 juli 2011

Candy time


Goede morgen

Het is weer de 30ste dus candy tijd!!
Een $6 cadeau bon van MO
Je hebt tot morgen avond 19:00 de tijd om mee tedoen.
Je hoef geen volger te worden is natuurlijk hartstikke leuk voor mij,maar ik vindt het leuk dat je me wil volgen vanwege mijn kaartjes en niet om de candy
Het enige wat je moet doen is een reactie plaatsen,zodat ik weet dat je meedoet en dan is er wel iemand hier in huis die een getal zal roepen hihi
veel succes!

Goodmorning and welcome to my monthly candy
Every 30th of the month I give a $6 giftcertificate away from Mo
You don't need to be a follower only if you think my cards are nice enough and not for the candy
All you have to do is leave me a comment and one of my lovelies here at home will shout a number,you can join in till tomorrow night 19:00
So good luck

En een klein voorproefje voor mijn kaartje voor morgen!
Spannend!!


Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

20 opmerkingen:

Unknown zei

Goedemorgen Heidy! Zo te zien ben ik de eerste! Natuurlijk doe ik weer mee, al verwacht ik niet te winnen nadat ik voirge maand heb gewonnen. Maar wie niet waagt.....

Veel liefs en fijn weekend!
Renata

regina zei

hoi

ik doe ook heel graag weer mee!!

ik ben weer erg benieuwd naar je kaartje!!

gr regina

Lia zei

Hoi Heidy,
laat ik ook maar eens een gokje wagen. oei spannend, heb ook nog zulke schoenen gedragen,

groetjes Lia

Penni zei

Hi

Thanks for the chance to win a lovely Voucher for Mo's Store.

Hugs
Penni
X

arjette zei

Hoi hoi,

wat leuk!!! Nou, doe graag weer mee hoor!!

gr. Arjette.

Christina zei

Ziet er goed uit, ben benieuwd wat je morgen laat zien Heidy!!
Groeten Kristel

Shazza zei

thanks heidy x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi Heidy, ik doe graag mee en waag een gokje.
je maakt me wel nieuwsgierig hoor naar je kaart, tot morgen.

groetjes jolande

Jopie zei

Hoi Heidy,
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, lijkt me erg leuk.
groetjes jopie

petra,s cards zei

ooohhoo super alweer de dertigste!!! wat vliegt de tijd, ook ik wil graag weer mee doen hoor, bedankt voor de kans, heb er nog wel wat op mijn verlanglijstje staan ha ha ha.
xx petra

Deb zei

ooh, nice sneak peek, can't wait to see the full reveal!
Have a great weekend, Debxx

corryskaart zei

hoy heidy
nou ik probeer maar weer een gokje:-)
en reuze nieuwsgierig wat je morgen weer post
groetjes van corry

Marian zei

Probeer het eens , ben benieuwd wat voor spannends je weer hebt
Groetjes

Unknown zei

Hoi Heidy, ik doe graag mee aan de candy.
Groetjes van Ageeth

Bubzie zei

hoi Heidy,

Ik doe graagg mee met deze leuke Candy!!

Groetjes Renske

Crea Astrid zei

Hoi Heidy,

Wil graag weer een gokje wagen. Ze zijn zo lief, die digi's van Mo's. Ben benieuwd naar je kaart. Maar dat zal vast en zeker een hele mooie zijn.

Fijn weekend verder.

Groetjes Astrid.

Chrissy zei

Cor Blimey...I nearly missed out...Thanks for the chance Heidy...
Luv CHRISSYxx

Unknown zei

Hoi Heidy, ik had 'm bijna gemist, dus bij deze doe ik alsnog graag mee. Liefs, Frea

michael zei

Hallo Mevrouw Heidy,

Ik doe ook graag mee. Kan nog net toch? Was het helemaal vergeten want we gaan morgen op vakantie en ik was papa en mama aan het helpen. Ik heb erg zin om op vakantie te gaan maar ga het knutselen wel missen denk ik.

Groetjes van Michael

Tracy zei

WooHoo! I love candy time. LOL And I adore Mo images. :-) Thanks for the chance Heidy!