Volgers

vrijdag 7 oktober 2011

Hanging the stockings



Goede morgen

Hoe simpel kan een kaartje zijn ?
Nou je neemt deze prachtige digi Hanging the stockings van Just Inklined,je kleurt hem in en je bent klaar,want zeg nou eerlijk,want alles wat je er extra op doet,neemt het zich op deze prachtige digi weg (zegt deze simpele ziel haha)
Nee ik meen het ,Ik zag hem en was verkocht.
Er valt dus niet zoveel over mijn kaartje te vertellen.

Hij doet mee met de volgende challenges:
C.R.A.F.T. challenge.....bright colours
Crafts and me.....use a digi

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

38 opmerkingen:

hennie zei

HIj is leuk.....
Bedankt namens kim..
Succes met jouw kind vandaag...
Hennie

petra,s cards zei

erg mooi weer heidy, inderdaad mooie digi en weer erg mooi ingekleurd!
xx petra

Rachel zei

Het is idd een mooie digi en je hebt hem prachtig gekleurd!!!
Groetjes Rachel

Bella´s Bastelecke zei

Love this card ...... Great image and layout....

Hugs
Judith

Margo zei

Hoi Heidy,
zo'n prachtige digi heeft inderdaad geen frutsels nodig hoor !
Heel mooi kaartje !
Liefs
Margo

Gemma zei

Hoi Heidy, mooie kaart en prachtige stempel. Dank voor je reactie gisteren op mijn blog, mijn stempels zijn ook van Just Inklined, had het gewoon verkeerd op mijn blog gezet (beetje te veel haast) maar heb het aangepast! Fijn weekend Gemma

Unknown zei

Je hebt helemaal gelijk, niks aan doen verder! Hij is prachtig!

Veel liefs,
Renata

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

oooo, Heidy wat een mooie digi, het inkleuren zal wel een werk zijn geweest, maar het ziet er prachtig uit, inderdaad het zou zonde van de digi zijn om er nog frutsels bij te doen.

groejtes jolande

Chrissy zei

You cannot perfect...perfection...lovely card Heidy...

Luv CHRISSYxx

arjette zei

De digi doet hét inderdaad, mooi hoor!!

gr. arjette.

Debbie zei

I absolutely love this!!!

Hugs
Debbie

Jopie zei

Mooie stempel Heidy maar ook weer zo mooi gekleurd, krijg het er gewoon warm van hihi.
groetjes jopie

Tammy zei

Gorgeous coloring! Great card for Christmas.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Heel erg apart en mooi deze schoorsteenmantel Heidy.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Liesbeth zei

Hij is idd. erg mooi, en heeft niks verder nodig.
gr. Liesbeth

Nannieflash zei

Hi Heidy, wow you can feel the heat from that fire, love how youve coloured the image and your card is fabulous. hugs Shirleyxxxx

Marian zei

Is weer een leuke kerstkaart
Groetjes

Betty zei

Wonderful card Heidy, your colouring of the image is perfect, great design too,thank you for joining us at C.R.A.F.T this week with this gorgeous creation.
Betty X X
GDT for the month of October at C.R.A.F.T.

corryskaart zei

noem jij het maar simpel:-))
maar een fleurig warme kerstkaart!
groetjes van corry

Trimgym zei

Great project, thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3.

Don't forget to apply before midnight GMT today if you are interested in our DT position.

Jo and Tigerlover.
(heel mooi gekleurd met warme kleuren)

Tineke's hobby zei

Super mooie kaart heel mooi die digi en heel mooi ingekleurd
Groetjes Tineke

Patricia zei

Heel leuk weer je kaart!!!
Groet Patricia

Trudy zei

Wat is je kaart weer prachtig Heidy!!
Groetjes Trudy

Vicky zei

This is sooooo gorgeous Heidy...and beautiful colours too sweetie....

have a lovely weekend...hugs Vicky xx

Tinie zei

Zo simpel is ie toch niet. Al het inkleur werk.... het ziet er schitterend uit Heidy!!
Heel mooi gedaan!
groetjes Tinie

Unknown zei

Ja meid, dit is echt al zo'n compleet plaatje, heeft idd. niet veel nodig verder. Ik vind dat vorige kaartje van je ook helemaal geweldig, due elf Pipa, echt super!! Groetjes, Frea

Delphine zei

Gorgeous, Heidy, I love your card! I love the image, I think I may have to go shopping... I love your layout, perfect with it! Have a lovely evening! Hugs Delphine xx

Ans S. zei

Prachtige kaart met een mooie digi.

Groetjes Ans

Mary J zei

Such fantastic colouring Heidy! I love this!

chrilvian zei

hoiii
ik geduld met mijn project...hmmm je had me moeten zien eh horen...
hahahah
ik heb wel wat af gerend van en op de trap, snel ff kleuren en dan weer verder, sjoefff naar beneden ff mijn ding doen en sjoeefff weer een beetje doen+ mijn anyoneforanyadtwerkje er ook nog bij.
gooide gerrit gisteren een envelop richting mijn werkje, net niet op mijn koets
nou ik heb m wel ff vervloekt
zo ik ga weer slapen
ben een beetje moe in mijn hoofd....zucht

chrilvian zei

oeps vergeten
leuke afbeelding
een kaart hoeft niet altijd zo vol te zijn
ik ben dr ook wel achter dat er oudere dames van clean and simple houden en hoefen niet al die drukkigheid

Tracy zei

Fun image paired with your great coloring Heidy! Hugs!

June Nelson zei

Aw this is lovely, so warm and christmassy love it x

Marlies zei

Je hebt gelijk het plaatje is genoeg en je hebt het zo mooi gekleurd!! Een heel mooi kerstkaart!!
groetjes, Marlies

Marianne Reijgersberg zei

Helemaal mee eens Heidi, hij is zo gewoon schitterend. En wat mooi heb je weer gekleurd. In combinatie zo met het papier is deze gewoon af.
Groetjes Marianne

Fabiola zei

trop adorable! biz

sharon zei

Wonderful card, thanks for playing along at CRAFT challenge. Sharon x

Anoniem zei

Oh my Heidy!! This is such a gorgeous image and your coloring is stunning!! Love the warm feel of a nice fire!! :)

P.S. Sorry for all of the sporadic commenting...been so busy lately