Volgers

woensdag 26 oktober 2011

Thanks/bedankt

Goede morgen
Thank you all for leaving me such sweet comments on my blog yesterday,that means so much to me,big cyber hugs to all of you ,your all the best


En jeetje wat zijn jullie allemaal geweldig,wat een lieve berichtjes hebben jullie achter gelaten,zelfs mijn buitenlandse bloggers hebben de tijd hiervoor genomen,ik kan jullie eigenlijk enkelt maar van het bloggen,maar als jullie eens winsten wat dit met me doet,ik heb gewoon effe zitten huilen,jullie zijn echt geweldig.
Bedankt lieve blogvriendinnen dikke kus voor jullie allemaal.

Tja het is weer woensdag dus tijd voor een nieuwe challenge bij fab'n'funky.
Ik weet het thema niet want tot mijn grote spijt heb ik het DT team verlaten,ik vindt het ontzettend jammer,maar doordat ik meer ben gaan werken,en andere bezigheden heb,vondt ik het moeilijk om iedere week optijd mijn kaartje af tehebben.
Ik heb momenteel iets over me dat ik mijn kaartjes plaats als ik erzin in heb en niet omdat het moet.
Nogmaals ik vindt het heel erg jammer en ik ben de damens van fab'n'funky heel dankbaar voor de kans die ze me hebben gegeven.....Thanks girls luv yeah!!
Maar goed ik zou wel even op het blog gaan kijken naar de mooie creaties die mijn ex DT maatjes gemaakt hebben en nog leuker doe gezellig mee,ik probeer ook zoveel mogenlijk mee tedoen.


Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

9 opmerkingen:

chrilvian zei

hoi meis
ik hoop dat jij je weer beter voelt
inderdaad kaartjes maken moet leuk blijven.
het scheelt nu ook voor mij dat gerrit weg is(mis hem wel hoor)dat ik flink aan de slag kan met simply betty halloween
anders kwam ik er ook niet aan
doeidoei

Marianne zei

Hallo Heidy,
Ik weet ook niet of het deze week gaat lukken om met de challenge mee te doen... ik heb ook even teruggeschakeld en maak ook alleen een kaartje als ik er echt zin in heb. Inspiratie lijkt op dit moment ook een beetje zoek, maar dat komt vast wel weer goed!
Fijne dag!!
Groetjes, Marianne

chrilvian zei

hoi ikke weer
ik hoop dat je vandaag weer iets leuks laat zien
als het beetje mee zit dan plaats ik vanavond weer 2

Anoniem zei

Just sending you big hugs and smiles!! Hope all goes well again for you soon!!

GerJanne zei

Hoi Heidy,

kan ik me helemaal voorstellen! Als iets moet en er zit druk achter is het na een tijdje geen ontspanning meer....
Doe maar kalm aan, we zien je wel weer!!

GerJanne

Delphine zei

Just to say hello, Heidy, and sending you BIG BIG hugs:-)
Delphine xx

Unknown zei

Hallo Heidy, ik was er even tusseuit dus heb je bericht van gisteren gemist en net pas gelezen. Ik weet hoe het voelt, wij hebben afgelopen januari onze 'laatste' ouder af moeten geven en hebben dus ook niets meer. Dat gemist steekt zo af en toe de kop op en ik denk dat dat nooit helemaal weg gaat. Ik kan alleen maar zeggen, koester de goede herinneringen, die zijn zoo waardevol. Lieve groetjes, Frea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi Heidy, zou voor mij ook niets zijn hoor, een kaart moeten maken, ik doe het natuurlijk wel voor hobbystunter, maar als dat me niet lukt, kan ik het aan een ander vragen en dat is wel een fijn idee.
Gaat het weer een beetje met je?

groetjes jolande

Patricia zei

Hoi Heidy,
Hopelijk gaat het weer wat beter?
Je hebt gelijk hoor om te stoppen met MOETEN knutselen, het moet wel leuk blijven toch?
Groetjes Patricia