Volgers

woensdag 12 oktober 2011

Witches trick





Goede morgen

Het is weer woensdag en dat betekend tijd voor een nieuwe challenge bij fab'n'funky.
Het thema deze week is "Herfst kleurtjes"
Hier is een foto die wij gebruikt hebben.

We worden deze week gesponserd door
Dus neem gauw een kijkje op het blog wat mijn DT maatjes met deze foto hebben gedaan en nog leuker doe gezellig mee!

Voor mijn kaartje heb ik Witches trick van Mo's digital pencil gebruikt.
Ik heb weer voor de center step card gekozen,want ik vindt dit modeletje heel leuk,alleen ben ik niet tevreden over het eind resultaat!
Ik heb bloemen,bessen en lint van Xenos gebruikt om de boel op teleuken,maar ik geloof toch dat ik maar weer gewoon mijn eigen bloemen moet maken.
Papier is van Basic grey "Curio"
Bosje hout
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenge:
Digital tuesdays.....fall colours
Moving along with the times.....autumn leaves
one stop craft challenge.....anything goes
Paperplay challenge.....autumnal colours
Papertake weekly.....get in shape
Stamping for the weekend.....colours of autumn

Ook plaats ik hem op het blog van Mo's dream team

Sorry voor de slechte foto's en bedankt voor de geweldige reacties op mijn vorige kaart!
Ach mijn mannetje is vandaag jarig en ik schaam me rot,ik heb niet eens de tijd gehad om een kaartje voor hem temaken ohh
Misschien lukt het vandaag nog,maar ik moet wel heel de dag werken!
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

37 opmerkingen:

Tracy zei

Your coloring skills just keep amazing me! Great card design too, but that image really is a stunner. hugs! :-)

Chrissy zei

Amazing Heidy...the colouring is fantstic...I nearly fell off my chair...stunning my friend...

Luv CHRISSYxx

chrilvian zei

oooooooooooooo
ik vind m super
wat een leuke digi
prachtig hoor

Babette zei

Wat een mooie kaart, de digi is erg leuk.
Groetjes Babette

Marianne zei

Ik zag het meteen.... wat een prachtige digi van Mo en wat heb je die weer mooi ingekleurd!!! Echt helemaal mijn kleurtjes. Ik vind hem fantastisch Heidy en die bloemetjes en besjes zijn toch erg toepasselijk bij je kaart. Niks mis mee! Fijne dag!
Groetjes, Marianne

Pop's Cards zei

Stunning sweetie, love your creation hugs pops x

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje weer Heidy!!Geweldig!!
Groetjes Trudy

Anneke zei

Wat een leuk kaartje!!
Groetjes Anneke

Lisa Jane zei

oh lol.. what a fun image .. i just love the embellies too
Thanks for joining us at MAWTT this week
Lisa x

regina zei

wat een superrr mooi kaartje!!

erg mooi gekleurd!

gefeliciteerd met je man,mijn man is ook vandaag jarig!!

gr regina

Riet zei

Wat een prachtige kaart Heidy.

Liefs Riet.

Jane zei

The hagged old witch looks just like me...gnarled & crooked..hahaha!! xx

Rachel zei

Ik sta elke keer weeer versteld als ik jouw kaartjes bekijk, wat ben jij verschrikkelijk gevarieerd creatief!!!! ( haha is dit nog wel nederlands ?) Zo veel verschillende stijlen.....prachtig!!!! En deze is natuurlijk ook weer supergaaf!!!!!
groetjes Rachel

Tammy zei

Fantastic Heidy! I so admire your coloring talent!

Marian zei

Prachtige kaart en mooie kleuren
Groetjes

corryskaart zei

hoi heidy
wat een super grappige kaart en zo mooi ingekleurd met deze prachtige kleuren,helemaal top!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hij is weer super Heidy, niks mis mee met de bloemen en de digi is geweldig.

groetjes jolande

petra,s cards zei

wat een beauty heb je er weer van gemaakt!!! van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man maak er een gezellige dag van samen!!!!
xx petra

Hazel (Didos) zei

Ah this is super what a great card, Thanks for playing on MAWTT this week Hazelxo

Mary J zei

Blimey, this is even MORE stunning than your usual stunning creations Heidy! I love this!

Liz's creative corner zei

Hi Heidy, wow hun stunning card, fab colouring and image, thanks for sharing with us at Paper play, hugs Liz xx

Marlies zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Ik hoop dat je nog tijd kan vinden om een kaart voor hem te maken. Deze is in ieder geval weer een super mooie! Geweldige afbeelding van die heks en een super leuk model kaart!
groetjes, Marlies

Tinie zei

Hij is toch echt weer prachtig!! Ook al ben je er zelf niet helemaal tevreden over..........
Ik vind de bloemen en de appeltjes ook zo leuk!!
En gefeliciteerd met je man!!
groetjes Tinie

Mandy zei

Oh wow Heidy this is stunning :)
Thanks for joining us at Paper Play for our Autumn colours challenge
hugs Mandy xx

arjette zei

Geweldig mooi kaartje weer!! Wat een gave digi!!!
Gefeliciteerd met je hussie!!

gr. arjette.

Ans S. zei

Schitterend gemaakt, super leuke digi.

Groetjes Ans

Marianne Reijgersberg zei

Allereerst gefeliciteerd met je mannetje. Je kaart is een toppertje geworden. Dat blijft toch een schitterend model en hoe je hem gestyled hebt, helemaal geweldig.
Mooi papier, mooie versieringen en een geweldig ingekleurde digi.
Enne...die kaart voor je mannetje, ik denk dat hij liever iets anders van je krijgt.
Groetjes Marianne

Deb zei

wow, just fabulous Heidy, so love this image and you coloured her perfectly!
have a great day, Debxx

June Nelson zei

I think its amazing, evrything you do is amazing!!! UI love the shape of the card is it a template xxxxx

Unknown zei

Hoi Heidy, jouw zelfgemaakte bloemen zijn idd. altijd wel prachtig, maar ik moet zeggen dat deze ook heel goed bij deze kaart passen. En de 'heks' is geweldig, weer prachtig ingekleurd!! Groetjes, Frea

Margo zei

Oh Heidy wat is die zalig zeg !
Echt geweldig leuk kaartje met schitterende digi !
Liefs
Margo

Fabiola zei

oh j'adore, elle est trop bien, tout me plaît et cette sorcière...je l'adore, biz

Adrie zei

Hij is gewoon zoals altijd weer geweldig Heidy. Ondanks dat je eigengemaakte bloemen er niet op zitten. De digi is weer geweldig , en schitterend ingekleurd. Gefeliciteerd met je man , en tja dan moet je toch iets anders bedenken he ? Maar dat komt vast wel goed.
Groetjes Adrie

Bella´s Bastelecke zei

Wow Heidy, this card is adorable!! I like this one!!

Hugs
Judith

hennie zei

Wat is tie gaaf enne sorry heel ron vergeten...alsnog gefeliciteerd...
Hennie

Jeni zei

Oh, look at that wicked sneaky grin! Fabulous card Heidy, love it.
~jeni :)

Angie zei

Fabulous card love the shape and the image.
Thanks for joining us at Papertake weekly
Angie x