Volgers

dinsdag 25 oktober 2011

meer dan 1000 woorden


Goede avond

Ik loop al heel de dag te denken en te piekeren,doe ik wel of niet,ik wil jullie hier niet mee belasten...........maar het is mijn blog toch!!!

Vandaag zou mijn vader 73 zijn geworden maar helaas dat was niet voor hem weggelegd,hij mocht maar 65 worden,helaas is mijn moeder maar 66 geworden dus geen van zijn er niet meer.

Ik mis ze elke dag meer en daarom plaats ik deze foto toch,deze foto zegt meer dan 1000 woorden,het geluk straalt er vanaf.

Pa Ma ik mis jullie
XXX Heidy

30 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een stralend paar, zo zie ik je moeder ook op een andere manier, ze sprak zo liefdevol over je vader.

liefs jolande

Marianne Reijgersberg zei

Deze foto zegt meer dan 1000 woorden en is mooier dan de mooiste kaart waar dan ook geplaatst. Zeker met jouw verhaal erbij. En ja, wat zien deze mensen er gelukkig uit. Laat dat vooral een voorbeeld zijn voor heel veel mensen.
Ze zijn er niet meer, jij mist ze meer dan je kan beschrijven, maar bedenk, dat deze mensen in hun te korte leven wel heel gelukkig waren samen.
Veel sterkte op deze voor jou zo moeilijke dag.
Heel veel liefs Marianne

Chrissy zei

Dear Heidy, a very sad time, but must have happy memories...will think of you today with love...

Luv CHRISSYxx

Wishcraft zei

Sending you huge hugs Heidy, that's a lovely photo of your parents. I'm lucky to still have my mum, but my dad was just 39 when he died and I still miss him so much. Lisa x

Tinie zei

Mooie foto, Heidy! Ik kan me voorstellen dat je ze mist. En wens je dan ook sterkte toe met deze dagen.
groetjes Tinie

chrilvian zei

och lieverd
geef je hierbij een virtuele knuffel
en een weltrusten virtueel kusje voor de nacht
hihihi wel een beetje vreemd zo, omdat we elkaar alleen maar kennen via internet
hhmm je hebt me een beetje aangestoken, waterige oogjes omdat mijn opaas fotoos naast me hangt
doeidoei

karen zei

Ah Heidy, this photo is beautiful, its good to have memories, sending you big hugs sweetie, Karenxx

Linda zei

Heidy, This is such a beautiful photo of your mom and dad.. My dad has been gone for 25 yr. and my mom 20.. There is not a day that goes by that I dont think of them.. I miss them something aweful.. My hugs and thoughts are with you!! Hugs, Linda

Babette zei

Ze zien er idd wel heel gelukkig uit op deze foto. veel sterkte, hoop dat je de dag een beetje goed bent doorgekomen.
Groetjes Babette

GerJanne zei

Hoi Heidy,

tuurlijk is het jouw blog en mag je laten zien wat je bezighoudt. Ik kan me voorstellen dat je elke dag stilstaat en aan ze denkt. Vooral op de datums die belangrijk zijn in jullie leven.
Sterkte en ik denk dat je trots bent dat je een kind bent van deze (op de foto goed te zien) twee gelukkige mensen.

Lieve groet,

GerJanne

Lia zei

Zeker zegt deze foto veel meer dan 1000 woorden, en ik weet wat je bedoel met het gemis, mijn vader stierf toen ik 17 was en ook ik mis hem heel erg, veel sterkte Heidy,

groetjes Lia

Jennifer zei

Aww Heidy....a lovely photo to cherish...sending you huge hugs xx We should make the most of each day with our loved ones and not take anything for granted. My husband lost his own father at age 62 and then his precious uncle was taken from us last week at also 62 years old, taken most suddenly with no previous illness. It is very sad. Cherish your memories xx Jenny xx

arjette zei

Wat een prachtige foto, het geluk straalt er van af!! Ik hoop dat dat een beetje een troost voor je kan zijn.... sterkte vandaag..

gr. arjette.

Marian zei

Mooie foto, je mag er trots op zijn
dat ze samen zo gelukkig waren
En ja dat je ze mist kan ik begrijpen hoop dat je op een gelukkige tijd kan terug kijken met ze
Groetjes

Marianne zei

Inderdaad meer dan 1000 woorden. Ik heb er dan ook geen woorden voor. Sterkte en ik moest ook meteen aan mijn ouders denken, die er niet meer zijn. Groetjes,
Marianne

regina zei

een mooie foto van je ouders...sterkte op deze moeilijke dag!!

gr regina

tiggertastic zei

thinking of you on this difficult day hunny. take care

Sarah x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Inderdaad zegt deze foto meer dan wioorden Heidy. en ik kan me voorstellen dat je ze mist. het verlies van je oudes went nooit, zeker niet als ze niet zo heel oud zijn geworden.
groetjes Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Inderdaad zegt deze foto meer dan wioorden Heidy. en ik kan me voorstellen dat je ze mist. het verlies van je oudes went nooit, zeker niet als ze niet zo heel oud zijn geworden.
groetjes Marja

Tammy zei

My thoughts are with you Heidy. When are parents are gone, its a terrible loss.

Debbie zei

Oh Heidy, I know exactly how you feel because I just lost my Dad at the end of June, the day before my son's High School graduation and they were extremely close. I miss him so, He and my Mom lived right down stairs they live in the same apartment house as I do. We did so much together. I too am an October baby so this was the first birthday without him it was so strange that he wasn't at the table when I blew out the candles, and I know next month which is his birthday month, I be in the same boat as you and maybe I'll post a picture since a picture is worth 1000 words, but it is still to fresh so not sure how I will be. But know that I am my thoughts and prayers are with you. and I mis my Pa too!!!

Debbie

Anoniem zei

Oh Heidy, my heart is heavy for you hun, but so happy that you're lucky to have this lovely photo to remember them and all of the happy memories you had of them. Big hugs and blessings sent your way my friend!

Tracy zei

Hugs to you Heidy. I wish I knew some magic words to ease your heart. Just know I'm thinking about you. :-)

hennie zei

Een dikke kus voor jou....
Hennie

June Nelson zei

A massive hug for you Heidy, they look wonderful parents and such a beautiful photograph to treasure always xxxxxx

Patricia zei

hoi Heidy,

Ja meid zo gaat dat maar het valt allemaal niet mee.
Het is een mooie foto van 2 heel gelukkige mensen, ik wens je veel STERKTE!
Groet Patricia

Pop's Cards zei

Sending you huge hugs sweetie mwah x x x

corryskaart zei

hoi heidy
kan je heel goed begrijpen van je vele gemis van je ouders!
mijn vader is nu 5 jaar er niet meer en die was toch 77 jr maar toch mis ik hem nog iedere dag,en ben dan ook extra zuinig op mijn moedertje!
veel sterkte en groetjes van corry

Rachel zei

Mooi........ liefs Rachel

Turtle In The Sand zei

You were surely blessed to have such a wonderful Mom and Dad. Wrap yourself in those memories and it may help get through the day.