Volgers

maandag 30 december 2013

Candy time

Goede morgen
 Ja het is weer de 30ste dus dat betekend candy time haha.
 Voor al mijn nieuwe volgers,ik wil jullie even laten weten hoe leuk ik het vindt dat jullie mijn blog willen volgen en lieve en leuke berichtjes voor me achter laten.
 Ik zelf ben best wel druk en heb niet alteveel tijd om bij iedereen te reageren en om telaten zien dat ik jullie niet negeer maar simpelweg erniet aan toe kom geef ik iedere 30ste van de maand een $6.00 dollar cadeau bon van Mo's digital pencil weg.
 Je hoef hier niets voor tedoen,je mag hem op je sidebar zetten,maar het is niet nodig,wel moet je even een berichtje achterlaten anders weet ik niet dat je meedoet
 Morgen laat ik weten wie er gewonnen heeft. 
XXX Heidy ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Good morning It's the 30th of the month that means candy time. A $6 gitcertificate from Mo Manning
 For my new followers,a big welcome to my blog,i do love it that you like my work and that you leave me sweet and kind comments,however I'm very bussy and I don't have the time to leave you all a comment,so this is my thanks to you 
All you have to do is leave me a comment so I know you join in,you can post it on your sidebar but it's not compelled. 
Tomorrow I let you know who won.
 So good luck
XXX Heidy

27 opmerkingen:

By XaLu zei

Wow wat een leuke candy. Ik volg je nog niet zo lang (heb je pas ontdekt). Je creaties vind ik super.

Ik doe graag mee met je candy.
(Je cupcakes van je vorige post zien er heerlijk uit!).

Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Nicole

Bernadet zei

Wat een leuke verrassing, zo op de drempel naar 2014 Heidy!!
Ik wens jou en je naasten een spetterend, creatief en vooral een gezond 2014!!

Christina zei

Wat een leuk idee Heidy!
Ik wens je alvast een gezond 2014 toe!
Groeten Kristel

Jaya Raghuvanshi zei

Thank you Heidy...happy new year sweets!

rian zei

super heidy dat je dat elke maand weer doet .
groetjes rian

Joke de Wit zei

Ik doe heel graag mee Heidy.Groetjes Joke

Anoniem zei

Super leuke candy, Heidy
Ik doe graag mee

Aartje zei

Leuk! Ik doe graag weer mee.
Groeten, Aartje

SandraR zei

Bij deze alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en al het goeds voor 2014!
Dat er maar veel nieuwe creaties van je te zien mogen zijn, ik geniet er steeds van!

Liefs, San

p.s. waag graag een kansje op je mooie candy.

Ans S. zei

Ik doe graag weer mee.

Groetjes Ans

Marianne zei

De 30ste alweer?? Waar blijft de tijd. Dit jaar is omgevlogen. Alvast een goede jaarwisseling en een nog beter begin van het nieuwe jaar en natuurlijk de allerbeste wensen voor jou en je gezin!!
xxx Marianne

corryskaart zei

nou met deze leuke candy wil ik heel graag meedoen want die digi's vind ik super!
vast een fijne jaarwisseling en groetjes van corry

hennie zei

Hallo heidy
Ook ik wil graag meedoen aan je candy...
Mijn voornemen van het nieuwe jaar is meer te gaan knutselen..
Dus wie weet win ik deze candy wel..
Goede reden om gauw weer te gaan knutselen
Dikke kus en fijne jaarwisseling
Hennie

hennie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

Ja al wéér een maand voorbij en ook al weer bijna een heel jaar achter ons.
Ik doe weer graag mee aan de verloting.
En wens jou en allen die je lief zijn een hele goede jaarwisseling en een prachtig 2014 !!
Groetjes, Marjan

ellyscard creatief zei

Doe graag weer mee.
Gr Elly

Crea Astrid zei

Wat leuk, dat je weer een candy weggeeft. Wil natuurlijk weer graag meedoen, ben helemaal weg van de Mo Manning digi's.

Alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2014.

Groetjes, Astrid.

Fabiola zei

j'adore tes candy, bonne année a toi et a tes proches, biz

Anoniem zei

Hoi Heidy,

Ik wil weer graag een kansje wagen, want de digi's van Mo zijn en blijven geweldig. Ik kan ze niet zo geweldig inkleuren als jij, daar zit in elke keer weer met verwondering naar te kijken.
Alvast een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2014.
Groetjes, Liselot

Crejabeja zei

Ik doe graag mee , en wens een ieder succes!!!

Anke zei

Waag ook weer graag een kansje!
liefs Anke

Annelies zei

Prettig eindejaar en een fantastisch 2014 gewenst! Groetjes, Annelies

Wilma zei

Wat gaaf!
Ik doe graag mee!
Fijne jaarwisseling, groetjes Wilma

Wishcraft zei

Thanks for the chance to win Heidy. Happy New Year hun :o) Hugs, Lisa x

Denise Bryant zei

Thanks for the chance to win a great prize! How fun!

Robin zei

Thanks for the chance to win and HAPPY NEW YEAR! Hugs, Robin

Rebecca/Sydney's Sentiments zei

Thanks for a chance at winning Heidi! Hope your New Year brings you much joy and prosperity!