Volgers

donderdag 5 december 2013

Eternal Flame



Goede morgen

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Cute Card Thursday en deze week is het thema `Eternal Flame`
Vondt het even moeilijk maar toen ging mijn lampje branden en heb ik een oude lantaarn gepimpt,ook niet mijn ding maar vindt hem toch wel leuk hihi!!

Bloemetjes allemaal zelf gemaakt en voor het bevroren raam heb ik Textured Gel van Delta gebruikt!
Meer valt er eigenlijk niet over te vertellen!!

Ik probeer toch wel zoveel mognlijk bij jullie langs te komen ondanks de drukte die echt al toe geslagen is,maar na 20 keer mijn pagina te hebben ververst geeft blogger nog aan dat ik jullie niet volg,weet niet of jullie er ook last van hebben!
Ik bljf mijn best doen!

Hoopdat jullie hem weer leuk vinden en nog een fijne dag verder!!
Oja het is de laatste dag om met mijn Candy mee te doen!

XXX Heidy

Hi everyone

I wanted to tell you why I´m not visiting your blogs at the moment,I´m a postman (girl) and you know what that means this time of the year lol
The speare time I have I try to visit you but blogger isn't helping me ,it's sad that I don't follow any of your blogs!
Will try it again later when I have time!!
Also it's the last day that you can join my Candy 
Thanks for stopping by!!!
XXX Heidy


22 opmerkingen:

Patricia zei

PRACHTIG zeg!!!!
Gr Patricia

Marjan zei

Dat is prachtig gemaakt zeg !! Die bevroren raampjes zijn top en je bloemen vind ik ook schitterend.

Groetjes, Marjan

Joke de Wit zei

Ohhh wat leuk Heidy,ik heb nog geen last met blogger.Groetjes Joke

Lia zei

Wat leuk bedacht zeg, om een oude lantaarn te pimpen, heel mooi geworden,
groetjes Lia

Sue zei

This is stunning Heidy. I love your flowers and you have arranged them so beautifully.
There is no need to apologise if you do not get time to comment on blog, I expect you are very busy. I always feel sorry for the postmen/ladies at this time of year.
hugs Sue xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een plaatje Heidy, een pronkstuk in je huiskamer.
ik had gisteren dezelfde problemen, nu ging het in 1x goeg.
gisteravond 23:00 uur een bericht geplaatst, vanochtend vroeg pas te zien in de leeslijst.

groetjes jolande

Chrissy zei

Stunning project Heidy, just beautiful.
I too have blogger issues and not followed anyone for few days,so annoying..but got on tonight yay!!

Luv CHRISSYxx

ellyscard creatief zei

Geweldig mooi gedaan.
Gr Elly

Trudy zei

Prachtig!!!!!
Groetjes Trudy

Tammy zei

Beautiful lantern, gorgeous florals! No worries here, don't work too hard!

rian zei

hij is heel leuk, ook al die bolletjes alsof het bevroren is.
super
groetjes rian

Tinie zei

Erg mooi Heidy!! En mooi te gebruiken voor de kerst!!;)
Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi heidy
wat een prachtige lantaarn heb je ervan gemaakt zo gaaf met die mooie bloemen erop!
groetjes,corry

Shazza zei

beautiful lantern, I need one of those

Colinda zei

Hij is schitterend, Heidy!! Vind die kleine witte bloemetjes zo lief!
Een gezellige avond, Colinda

Fabiola zei

superbe, j'aime beaucoup, bon courage pour le travail...biz

GerJanne zei

Nou, ik vind het heel sfeervol!
Laat maar branden die eternal flame!
GerJanne

Hanny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hanny zei

Wat ontzettend mooi is dit, zo krijgt het ineens een hele andere look, erg mooi gemaakt weer. Vervelend als Blogger even niet meewerkt, dat kost nog eens extra tijd en die hebben we al zo weinig.
,liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Wishcraft zei

Love it Heidy, it looks gorgeous :o) Hugs, Lisa x

Marianne zei

Wat een mooie toef met bloemen. Heel erg mooi Heidy!!

Helga zei

Super Idee - die Verzierung Deiner Laterne - sieht gut aus !
LG Helga