Volgers

zondag 1 december 2013

Have a Holly Jolly Christmas








Goede avond

Wat is het gisteravond leuk en gezellig geweest,we heb wat afgelachen!!
En dit had ik voor de meiden gemaakt en ze vonden het zo leuk!!
Gelukkig!!

Het is zondag en dan mag ik weer iets plaatsen op het Inky Impressions blog

Ik kreeg van de week mijn DT pakketje binnen en daar zat deze stempel Have a Holly Jolly Christmas in en ikzat te verzinnen wat ik voor de meiden ging doen en toen kwam ik uit op deze pillowboxen!

Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden en bedankt weer voor jullie bezoekjes!!

Houden jullie nog erg in mijn Candy 

Nog een fijne dag verder!!
XXX Heidy

22 opmerkingen:

Tammy zei

Wonderful boxes Heidy and thoughtful way to give a little gift!

Marian zei

Wat ziet dat er gezellig uit
Je vorige post wauw wat mooi weer
Groetjes

Chrissy zei

Love your little pillow boxes Heidy,what a sweet idea..love the berries and leaves..gorgeous.

luv CHRISSYxx

corryskaart zei

hoi heidy
fijn om te lezen dat je een gezellige avond heb gehad en deze pillowbox zien er echt gaaf uit en duidelijk uitgelegd!
groetjes,corry

Deborah zei

Hele mooie boxjes heb je gemaakt! Echt mooi om cadeau te geven!
Liefs, Deborah

Mieke zei

Wat zijn ze mooi!

Doreen zei

Love these.xxx

Linda zei

heel leuk gedaan
gr linda

Adriana zei

Wat een gaaf kadootje!

Faye Wynn-Jones zei

What beautiful little parcels. I saw them over on FB and wanted to sot by and say how lovely they are x

Sue zei

WOW! These are fabulous Heidy, such a brilliant design and I love the holly and berries.
Sue xx

Trudy zei

Wat is dit mooi Heidy!!
Groetjes Trudy

Hanny zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Heidy,ik kan me indenken dat ze hier blij mee waren. Wat er inzit is ook al een reden om blij van te worden haha;)
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marianne zei

Prachtige boxjes en lekkere inhoud :-)) Goed om te horen dat je het erg naar je zin hebt gehad.
xxx Marianne

Carla S. zei

Wonderful gift boxes, Heidy! Thanks for the details on how you made them!

Teresa zei

Absolutely beautiful pillow boxes Heidy, I love them, I made a couple recently but must make more they look lovely on the Christmas table.
Hugs Teresa x

Tracy zei

Beautiful packaging Heidy! Hugs!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke presentjes.

groetjes jolande

Marlies zei

Hele mooie doosjes Heidy, heel chique! groetjes, Marlies

Wendy Nicola Jackson zei

Gorgeous gift boxes Heidy! Love the simplicity of the white, it looks so beautiful embossed like that and with the red and green accents, just gorgeous. Hugs, Wends x

Helga zei

Wonderful idea - your pillow-box looks very fabulous !
LG Helga

coops zei

these are gorgeous heidi.fabulous gifts :D

xx coops xx