Volgers

maandag 23 december 2013

Lili's first day at school




Hoi allemaal
Daar ben ik weer effe met mijn boekenlegger gemaakt voor het Inky Impression blog 
Hij moest gisteren al geplaatst worden,maar ja druk haha.
In mijn DT pakketje zat deze stempel Lili's first day at school 
Op zich vindt ik zelf wel een leuke sempel,maar heb niet meer van die kleine kindjes om me heen dus heb ik voor een boekenlegger gekozen en lekker makkelijk voor de tijd van het jaar!

Ik hoop dat jullie haar leuk vinden en bedankt weer voor jullie bezoekjes!
Vanavond heb ik echt niets tedoen en kom ik op mijn gemakje bij jullie lang!
Tot vanavond
XXX Heidy

13 opmerkingen:

Marian zei

Wat is ze leuk en mooi.Prachtig het à b c erop.
Groetjes

Tammy zei

Super cute bookmark, love the gingham ribbon in her hair!

Unknown zei

This is such a cool bookmark and I really love your coloring, so stunning! Thank you for your inspiration!
Anna xxx

*Vicki* zei

Absolutely adorable bookmark Heidy!! Love that added bow! Wishing you a very Merry Christmas and all the best for a great New Year my friend! :) HUGS

Marianne zei

Leuke boekenlegger Heidy!!
Hele fijne feestdagen en de beste wensen voor 2014!
xxx Marianne

Colinda zei

Leuke boekenlegger, Heidy! Is ook leuk voor een volwassene hoor!
Gezellige feestdagen, Colinda

Sue zei

This is gorgeous Heidy. adorable image and wonderful design.
hugs Sue xx

Kjersti zei

A lovely bookmark Heidy!
Thank you for all the inspiration and the nice comments you leave me, look forward to follow your work in 2014!
Merry Christmas and a Happy New Year!
Hugs Kjersti:)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie boekenlegger, schattig is het meisje.

groetjes jolande

Hanny zei

Hoi Heidy,

Wat een schitterende boekenlegger heb je gemaakt, persoonlijk vind ik hem ook leuk voor een volwassenen hoor, je kunt hem best zelf gebruiken dus.
Fijne feestdagen, geniet er lekker van,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Unknown zei

Hoi Heidy, wat een moppie zeg! Ik heb zelf ook nog een (ongebruikte) Inky Impressions stempel liggen, schandalig hè?! Ik wens jou hele fijne en warme feestdagen en een super gelukkig, gezond en creatief 2014! groetjes Frea

Christina zei

Dat ziet er weer super uit Heidy!!
Groeten Kristel

Fabiola zei

trop mignon, c'est adorable, biz