Volgers

vrijdag 6 december 2013

Winnaar /Winner

Goede avond

Wat een geweldige reacties heb ik op mijn candy gekregen,heel leuk om al die berichtjes telezen!
Maar wel moeilijk als ik geen random dingetje heb om dan nummertjes te kiezen,want ik zou jullie allemaal wel iets willen geven,dus ik heb net onder het eten aan mijn mannen gevraagd of die een getal wilde noemen en dat hebben ze gedaan hihi

Mijn zoon Joey heeft 12 gezegd en dat is Tinie......gefeliciteerd Tinie ,de $30:00 van Whimsy Stamps is voor jouw!

Mijn mannetje heeft 37 gezegd en dat is Sue.....gefeliciteerd Sue ,de 10:00 van Mo is voor jouw!

Zouden jullie me a.u.b. een mailtje willen sturen dan zorg ik dat de cadeaubonnen heel snel jullie kant op komen!

Nog een fijne avond!!
XXX Heidy


Hi everyone 

What a lovely comments did you left on my blog for the candy,so nice to read!
I don't have a random thingie,so I asked my hubby and son to pick a number!

My son sad nr 12 and thats you Tinie.....Congrats Tinie the $30:00 from Whimsy Stamps are for you!

My hubby sad nr 37 and thats you  Sue....Congrats Sue the $10:00 from Mo are for you!

Pleas will you girls send me a mail so I can get the voucherto you a.s.a.p!!

Thanks for stopping by!!

XXX Heidy


6 opmerkingen:

Unknown zei

Oh jammer, weer niet! Maar voor de winnaars, heel erg gefeliciteerd met jullie prijs!

Veel liefs,
Renata

Marianne zei

Hahahah, daar sluit ik me bij aan Renata. Bedankt voor de kans Heidy!
xxx Marianne

Sue zei

Yippee! So thrilled to win your voucher for Mo's.
Thank you so much Heidy, off to Email you now....
hugs Sue xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames.
Heidy dank je wel voor de prachtige kaart, ik vind Santa helemaal geweldig en weer zo mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Mieke zei

Gefeliciteerd aan de winnaressen!
En Heidy bedankt om de candy te organiseren!

Tinie zei

Wat is dit ontzettend gaaf om mijn naam tegen te komen!!! Super blij ermee Heidy!!!

Groetjes Tinie