Volgers

zaterdag 28 mei 2011

Albert



Goede morgen

Ik ben gisteren helemaal mijn kaartje voor Just Inklined vergeten te plaatsen,dus doe ik nu maar haha
Ik heb een periode gehad dat de mensen mijn kaartjes wel leuk vonden maar nooit vroegen of ik voor hun een kaartje kon maken en nu wordt ik overspoeld met de vraag naar kaartjes,maar net geen kaartjes die ik op voorraad heb natuurlijk,ik ben er blij mee hoor,het is geen klagen,maar met mijn nieuwe baantje en ook mijn andere baantje heb ik nog(3 ochtendjes vakken vullen in een supermarkt met een paar andere moeders)en dan mijn DT werk plus de vraag naar kaartjes heb je het ineens héél druk en dan wil je wel eens iets vergeten haha
Ik had dit kaartje vorige week al af dat scheelt weer.
Ik heb hem gemaakt voor een oud collega van de post die met de V.U.T. is gegaan,vandaar de kleurtjes.
Ik weet van heel veel collega's die stoppen met werken,wel hun kleding blijven dragen
Belagelijk maar het is zo.

Het afdrukje is van La Pashe en heet "Albert"
Papier is Cosmo Cricut en heet "Salt Air"
Tekst op de PC
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Charisma Cardz Challenge.....Boy oh boy
CReative Card Crew..... Anything goes

Nog een fijne dag verder en het is bijna de 30ste en dan geef ik weer mijn Mo candy weg
XXX Heidy

26 opmerkingen:

Wil zei

Hij is weer super Heidy.
Je afdrukje is geweldig.
Groetjes Wil

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuk afdrukje. Zo toepasselijk voor iemand die met de VUT gaat. En wat je beschrijft over het druk hebben, is zo herkenbaar. Ook ik zit momenteel in een razenddrukke periode, waardoor mijn kaartjes er af en toe een beetje bij inschieten. Maar beter zo dan niets te doen te hebben.
Geniet van je weekend.
Groetjes Marianne

stempelfeest zei

Super kaartje weer Heidy, ja het valt soms niet mee om alles te combineren, een dag heeft tenslotte maar 24 uur, maar het is beter dan je vervelen en niet weten wat je moet doen toch!? Ik was deze week een weekje vrij, heerlijk hoor maar ben toch weer blij om maandag weer aan de slag te gaan. Het gekke is dat ik als ik vrij ben veel minder knutsel. Het knutselen 's avonds is toch een soort van ontspanning na een drukke (werk)dag.
Groetjes,
Mariska

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hij is gáááááá'fffff!!!!!!!

groetjes jolande

nicolet zei

Schitterend kaartje Heidy!
Groetjes Nicolet

Marlies zei

Een hele leuke kaart Heidy, super afbeelding en heel toepasselijk! Het is nog een wonder dat je tijd hebt om te knutselen met al je werk!
Fijn weekend,
groetjes, Marlies

Jane zei

HA!HA!HA! Heidy...who can resist Just Inklined stamps...they're so funny...this is excellent xxx

Tinie zei

Tijd he....:) Maar wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt en dat afdrukje, is echt lachen en schitterend ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Vicky zei

Hi my sweetie this is awesome as soon as I saw it I told my hubby it was him when he's older with his pimped up zimmer frame lol. Its fantastic hun love the image & the colours. Your colouring is amazing as always hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Trudy zei

Wat een super mooie kaart weer Heidy! Wat is die stempel ook leuk zeg!
Groetjes Trudy

Gram's Treasures zei

Gotta love this guy....great job!
Joyce xx

Renkata zei

oooiiiii wat een gaaaaaaaaaaaaaaaaffffffff kaartje.

regina zei

hoi

het is een gaaf kaartje!

gr regina

creaties van jopie zei

wat een gaaf afdrukje je kaart is weer super leuk groetjes jopie

Bella´s Bastelecke zei

What a gorgeous card Heidy..... the image look funny.........LOL......

Hugs
Judith

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij leuk en grappig Heidy. Geweldig voor iemand met de VUT,
Super
Fijn weekend
Marja

Adrie zei

Geweldig gevonden deze digi , erg toepasselijk.Hij is weer waanzinnig ingekleurd. Ik snap toch al niet dat je elke dag een kaart kunt maken , ik werk niet (buiten de deur)maar kom nog tijd te kort.
Groethjes Adrie

Marian zei

Hij is erg leuk
Groetjes

hennie zei

In een woord geweldig!!!
Hennie tot dinsdag!

amanda stokes zei

Fab card Heidy,great image and paper :) xx

Lia zei

Ik vind Albert geweldig, echt superleuk,

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige grappige kaart.
Als je het druk hebt, dan kan je weleens iets vergeten hé. Maar we kunnen er nu ook nog van genieten hoor.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Prachtige kaart Heidy,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Jennifer zei

Brilliant Heidy! What fab images you always show us xx Jenny xx

Debbie zei

This is adorable, so perfect for a retirement. Love the colors. Glad you finally posted this beauty. Our lives do get hectic every once in awhile sounds like you have your hands full.

Hugs
Debbie

Tracy zei

LOL What a character Heidy! :-) Fantastic coloring. I love the plaid hat and shoes/ Looks Great!