Volgers

maandag 30 mei 2011

Mijn maandelijkse Candy

Goede morgen

Het is de 30ste dus tijd voor mijn maandelijkse candy.
2 digi's van Mo's digital pencil

Je hoeft geen volger teworden,hoe wel ik wel leuk vindt natuurlijk,maar iedereen kan gewoon meedoen,moet je wel een reactie achter laten.

Zo nu naar mijn kaartje









2 weken geleden was mijn nichtje jarig en die werd alweer 14 en dan wil je toch met iets speciaals aankomen.
Ik zag dit leuke makeup tasje in de Cards only en dacht dat is het.
Nou heb ik wel alle maten aangepast want het kwastje was een iete pietie aan de grootte kant lol,maar dat is misschien nog wel het leuke aan iets namaken,ook zaten er andere produkten in,dus ik heb mijn eigen draai eraan gegeven.
En aangezien het een digi van Mo is plaats ik hem gelijk als opdracht voor Mo's Dreamteam

Nou digi is van Mo's digital pencil en heet "Between"
Papier is van Bo Bunny "A gift of love"
Onderbroeken elastiek of lol haha
Klitteband rondjes
Nestabilitie
Cricut
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Scrap cards challenge.....niet vierkant
Sentimental sundays.....Anything but a card
Totally gorjuss .....String
Oke het is wel een lange post geworden hihi
Nog een fijne dag verder en morgenavond om 19:00 maak ik de winnaar bekend
XXX Heidy

41 opmerkingen:

hennie zei

Hallo heidy
Heb hem al in het echt bewonderd!
Vind hem echt geweldig....
Doe graag mee aan je candy.
Hennie

miranda zei

Hoi heidy.
Hij is echt super geworden.
Lana vond hem heel erg leuk.
Ik doe graag mee aan je candy.
XXX Miranda.

Bella´s Bastelecke zei

wow Heidy....a very nice creation......

Hugs
Judith

chrilvian zei

ooooo dat is leuk, mooi hoor
tja ik wou dat ik dat meisje was, ff rustig kunnen liggen zonder dat de kids boven op mijn gaan zitten als ik loop te dromen over wat zal ik vanavond gaan knutselen......en dan snel mijn schriftje pakken en notities maken voordat ik weer paardje moet rijden.ahhahahah

ik heb het weekend ook eens flink gedownload wat er in cardsonly staat
de action is natuurlijk de ideale winkel om die spulletjes te kopen
moet je natuurlijk niet allergisch zijn voor dat make up hahahahah
ik doe mee met de candy

Wil zei

Jeetje Heidy, dit make-up tasje is echt schitterend geworden zeg.
En ook ik ga nu eens een kansje wagen voor deze candy.

Lieve groetjes Wil

Chrissy zei

What a fabulous project Heidy. I love the colour combo, great for the teens. And, what teen does not like make-up...fabulous.
I love it.

Luv CHRISSYxcx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij weer mooi en super apart. Ik vind hem heel erg mooi Heidy. En een prachtig kadootje.
groetjes Marja

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Heidy! Vind de kleurencombinatie ook erg mooi!
Groeten Kristel

Milnie zei

wow wat is dit een gaaf ideetje en een mooie uitwerking! ik ga zeker de cards only er even bij pakken!

liefs

Tinie zei

Dit is wel een heel speciaal kadootje geworden, leuk om te ontvangen zeg!! En ik doe graag mee met je candy:)

Groetjes Tinie

petra,s cards zei

wat een prachtige creatie!!!!! het lijkt wel of met het werken bij de post de inspiratie aan komt vliegen ha ha ha echt super mooi gemaakt!!!!
xx petra

Jopie zei

Wat een geweldig tasje voor zo'n teener. Je hebt hem weer super mooi gemaakt en wat een leuke stempel is dit, geweldig hoe die kleuren bij het papier passen. Nou verder doe ik graag mee met deze candy, is altijd leuk om iets te winnen.
groetjes Jopie

regina zei

hoi heidy

het is een super gaaf kaartje geworden!

eg leuk gemaakt die staat ook nog op mijn lijstje om te maken!

gr regina

Mary J zei

WOW!! This is fantastic, Heidy! Brilliant project!

Anoniem zei

leuk voor een 14-jarige meid

En ik ga een een poging wagen voor de Candy

Groetjes Resa

Unknown zei

Wat een supermapje! Helemaal jouw stijl. Natuurlijk wil ik weer meedoen met je candy, ben nou eenmaal een grote fan van Mo!

Veel liefs,
Renata

Crea Astrid zei

Wat een super leuk cadeautje heb je voor je nichtje gemaakt. Ze was er vast en zeker heel erg blij mee.

Ik wil toch ook weer een kansje wagen met de Candy.

Groetjes Astrid.

corryskaart zei

hoy heidy
wat een leuke kaart! geweldig maar die zie ik iedere keer op jouw blog verschijnen, ook ik wil eens een keer meedoen met de candy
groetjes...corry

Jane zei

WOW! What can I say...you have excelled yourself today. Now this is amazing...what a great gift xxx

Anoniem zei

Ha Heidy, wat een super kadootje heb je gemaakt voor je nichtje!!! Echt zo leuk om te krijgen!
Het is weer een kunstwerk op zich geworden!!
Wat leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe mee hoor!!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Anoniem zei

Oh, Heidy, ik ben al zo lang op zoek naar klittenbandrondjes........hier in VLaardingen hebben ze het niet, zelfs niet bij de fourniturenman op de woensdagmarkt. Mag ik vragen hoe jij eraan bent gekomen?
www.marja@rolfes.nl

Marlies zei

Wauw Heidy wat een leuke cadeautje, super gemaakt! Wat zal je nichtje hier blij mee zijn geweest!!
Ook ik doe weer graag mee met je Candy.
groetjes, Marlies

Renkata zei

dit make-up tasje is echt schitterend geworden zeg, wow prachtig gekleurd ook.

Marian zei

Prachtige creatie weer
Doe niet mee met je candy i.v.m. vakantie
Groetjes

Marianne Reijgersberg zei

Het is weer een beauty en wat leuk om te geven aan een tiener. Heel leuk toepasselijk afdrukje en weer zo mooi gecombineerd met het papier.
De binnenkant is geweldig.
Groetjes Marianne

Mina zei

what a brilliant idea Heidy and a perfectly made gift for your Niece...amazing colouring as always too
Mina xxx

Tracey zei

What a fabulous present Heidy :)
Thanks for sharing it with us at Sentimental Sundays & Good Luck!
Hugs
Tracey
x

Kirsty Vittetoe zei

That is beautiful, thanks for sharing!
Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

Adrie zei

Je digi is als altijd weer heel toepasselijk Heidy. Wat een werk heb je er van gemaakt , en het is geweldig geworden. Er valt een hoop te bekijken. Ook ik doe graag weer mee aan je candy.
Groetjes Adrie

Tracy zei

She's just adorable heidy! I love the colors you've used. Purple and green are such a great combination. Love it! Hugs!

stempelfeest zei

Ik kan helaas niet ruilen :-( zaterdag heeft de oudste een voetbaltoernooi en moet de jongste naar zwemles, vandaar dus dat ik op vrijdag ga demo'en! Maare, bij de Demodagen (30 september en 1 oktober a.s.) ben ik er ook weer bij hoor!!!
Groetjes,
Mariska

Lindsey zei

OH WOW! This is possibly the most FABULOUS thing I have ever seen!

Iulia zei

How gorgeous, Heidi! What a great gift for a teenager girl! This is something to be cherished for ever! Great colors and a perfect image!
Hugs, Iulia

Vicky zei

Hi sweetie sorry I'm late coming over.
This is fantastic hun I may have to pinch this idea from you it makes an awesome gift I love love love it..... Love the image & of course your colouring is fantastic as always hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

amanda stokes zei

Wow Heidy,this is fantastic!What a fabulous gift! :) xx

Patty Sue 2 zei

I am sure your niece will love this....if not I will send you my address! LOL! Your talent is amazing and I would think Mo's would love to have you on their team. hugs...patty

papertrails leaver zei

love this idea so very much! The makeup hidden inside is like an extra bonus after seeing the adorable front! Thanks for joining us at Sentimental Sundays!

ElenaB. zei

Wow!! An awesome idea!! That's beautiful!!

arjette zei

Hoi hoi,

wat een ontzettend gaaf tasje heb je gemaakt!!! Geweldig leuk!!

gr. arjette.

Tenny Kusuma zei

OH WOW...I'm blown away by your creation. This is just so creative and beautiful. Thanks for playing along with SS.

Unknown zei

Prachtige Makeup tasje Heidy, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze