Volgers

zondag 29 mei 2011

Super mum



Goede morgen

Het is weer zondag en dat betekend een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz en het is de beurt aan Team B (ik dus)om wat kunstjes te laten zien.
Het Thema deze week is "Flowers"(bloemen)
Ook geef
deze week weer 5 digi's naar keuze weg aan de winnaar.
Dus neem gauw een kijkje op het blog,naar de creaties van mijn DT maatjes,want die hebben weer geweldig mooie kaartjes gemaakt,ben stiekum best wel trots dat ik met zulke getalenteerde damens mag samen werken.......en natuurijk hebben jullie allemaal wel bloemen in huis ,dus haal ze tevoorschijn en doe gezellig mee!

Digi is van Kenny K en heet"super mum"
Papier is van Maja Design
Bloemen,zelf gemaakt
Parel brad
Naaimachine
Catseye
Glimmermist
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Everybody art challenge.....de schets....ik heb alleen de tekst weggelaten
|Paper play challenges.....Blossoms and blooms
The ABC challenge.....V = Violet
The crazy challenge.....1 2 3
Truly scrumptious Anything goes

Zo ik hoop niet dat er erg veel type fouten inzitten,ik heb gisteren een nieuwe tweede hands autotje gehad (Mijn droom ) een Fordje K (helemaal leuk),zet van de week wel een fotoop mijn blog
En gisteravond sluiting van mijn bowling seizoen,heerlijk gegeten....gekaraokiet...of hoe je het ook noemt,dus stem terug nuweer kwijt haha
2 Baley's netjes!!!
2 uur mijn bedje in,geen zin meer om deze post nog teschrijven en natuurlijk vanochtend om kwart voor 7 weer klaar wakker grrr
Dus gauw dit bericht geschreven haha

Nog een fijne dag verder,ik ga proberen vandaag héél véél kaartjes temaken....geloven jullie het haha
XXX Heidy

30 opmerkingen:

Wil zei

Ik heb je auto zien staan voor de deur, ziet er super uit hoor. We wensen je veel gezonde kilometers.
Maar je kaartje is zoals altijd weer geweldig.
En wat betreft uitslapen, weet ik al heel lang niet meer wat dat is. Ik zat vanmorgen alweer om 7 uur beneden.
Dus het wordt weer een lange dag.

Lieve groetjes Wil

corryskaart zei

goeiemorgen heidy
wat ben je toch creatief om iedere keer weer zo iets mooi''s te maken!
groetjes...corry

Angela zei

Love this Heidy. The purples you used look beautiful. Great coloring too.
Hugs:)
Angela

Patricia zei

Deze is ook weer prachtig!!!!!
Groet Patricia

hennie zei

Hij is leuk!!!!
Enne gaaf een ford k....
Hennie

Christina zei

Een prachtige kaart weer Heidy! Hij is weer helemaal af!
Groeten Kristel

Unknown zei

Ik vind hem weer super! Gefeliciteerd met je autootje! Veel plezier ermee! Ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een MacBookPro! Is ff wennen, maar oh boy, is tie snel!

Veel liefs,
Renata

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een gave Super Mum. Hij is ontzettend leuk en mooi.
Gefeliciteerd met je auto. Gaaf hoor, kan me voorstellen dat je trots bent.
Fijne zondag en groetjes Marja

Chrissy zei

WOW!! She is fabulous Heidy, mmmm, those were the days,fabulous colouring, really pretty.
Luv CHRISSYxx

Marlies zei

Super leuke kaart Heidy, hele mooie kleur en leuke afbeelding. Heel veel plezier met je auto!
groetjes, Marlies

nicolet zei

Haha die is super geworden Heidy!
Groetjes Nicolet

Jopie zei

goedemorgen Heidy,
wat een leuke kaart weer, erg mooie stempel en zoals gewoonlijk erg mooi ingekleurd en wat een bijzondere bloemen....
Succes met je autootje en veel veilige kilometers.
groetjes Jopie

Anoniem zei

Een echte super mum, laat die maar door hoor.
En succes met je autootje, be carefull.
grtjes
Christa

Tinie zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt! En prachtige bloemen erbij!
Leuk joh zo’n ford Ka, ik heb er ook een gehad.
Helemaal top, rijdt heerlijk en niet te groot en ziet er ook erg leuk uit. Veel plezier ermee!!
groetjes Tinie

Tinie zei

Rij voorzichtig!! Wat heb je er weer een schitterend geheel van gemaakt!!! En dat inkleuren......geweldig!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Prachtige stoere dame kaart
Groetjes

CraftyC zei

Love your card Heidy and fabulous colours
Clairexx

Renkata zei

Een prachtige kaart weer Heidy!
Super gaaf!

Nannieflash zei

Wow Heidy that is stunning, love the bright colour choice and what a fabulous card design. with hugs Shirleyxx

Babette zei

Hoi Heidy, kwam via via bij jou terecht. Leuke kaartjes maak je zeg. Deze is ook erg mooi en de verschillende paars tinten passen erg goed bij elkaar.
Groetjes Babette

Riet zei

Prachtige kaart Heidy,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

amanda stokes zei

Beautiful cards Heidy,fab image and gorgeous papers and colours :) xx

Trudy zei

Ik vind het weer super kaartje Heidy! Gefeliciteerd met je autootje!
Groetjes Trudy

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

so awesome!

Mina zei

this is one of my most favourite KK images Heidy and wow girl you coloured her amazingly...love the green eyes and huge congrats on your new car lets see a piccy of your new pride and joy
Mina xxx

Jane zei

ANother cracker today...Super Mum...just like me ...NOT!!! Have a groovy week xxx

Bella´s Bastelecke zei

a very pretty card Heidy......

Hugs
Judith

Vicky zei

Hi sweetie this is stunning your colouring is just fabulous hun & I love the colours. Its fantastic as always hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Unknown zei

OMGOSH WOW, How awesome!! I love your mum with attitude:-) Your colouring is amazing too, thanks so much for playing along in this week's fabby challenge at Paper Play - I hope we see you again next week:-)
Hugs
Karen
xxxx

Tracy zei

She's wonderful Heidy! Love the purple and the way you distressed your papers. :-)