Volgers

dinsdag 31 mei 2011

En de winnaar is ........


Goede avond

Oeps ik zat zo lekker te kleuren dat ik even vergatdat het al 19:00 is geweest....sorry!!!

Nou gauw naar boven en aan mijn zoon een nr van 1 tot en met 32 gevraagd en zonder blikken of blozen zei hij nr 23 en dat is ........... Astrid
Gefeliciteerd Astrid!
Wil je me je email adres sturen,dan zorg ik datje zo snelmogenlijk bij Mo kan gaan shoppen.
Ik ga nu snel weer aan het kleuren want er ligt nog hoop op me te wachten hihi

Nog een fijne avond verder
XXX Heidy

4 opmerkingen:

Marian zei

Gefeliciteerd met je prijs
Groetjes

Tinie zei

Gefeliciteerd Astrid!! Leuk zo een prijsje tussen door!!

Groetjes Tinie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Astrid van harte gefelicitgeerd met je Mo's. Ze zijn heel leuk. Veel plezier er mee.
groetjes Marja

corryskaart zei

van harte gefeliciteerd astrid met je MO!
groetjes...corry