Volgers

dinsdag 17 mei 2011

Omdat jullie zo lief zijn


Goede middag

Rare tijd voor mij om hier met een berichtje te komen,maar ik heb een beetje zelfmedelijden haha
Ben vanochtend naar de tandarts geweest,en waar ik al bang voor was,is weer waar,ik mag weer terug (BAH)
Ook kan ik bijna niet praten,heb een lekker kouwtje bij me,heb heel de nacht liggen hoesten,ben een beetje moe en dan mag ik morgen met mijn nieuwe (oude vertrouwde,want ik heb bijna altijd bij de post gewerkt van daar de lachbui) baantje beginnen.
Nou genoeg geklaagd
Ik heb mezelf vanochtend een mooi papierblokje van Cosmo Cricket cadeau gedaan (dat doe je dan he als je zielig bent) en jullie hebben gisteren zulke lieve berichtjes op mijn 20 jarige huwelijk gegeven dat ik het leuk vindt om 1 van jullie iets terug tegeven.
Ik heb gekozen voor nr 20 tja en dat is Marja.
Als je me een mailtje stuurt mag je 2 digi's van mij bij Mo uitzoeken.

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

17 opmerkingen:

Tinie zei

Sterkte hoor, van mij mag je best vandaag zielig zijn:) Door jou prachtige kaarten, heb ik gisteren aardig wat digi's besteldLOL, ze zijn toch zo mooi!!! Marja gefeliciteerd!!

Groetjes Tinie

chrilvian zei

ik voelde me vorige week ook rot......maarja bij mij blijft het niet bij 1 dingetje
sterkte dr mee

Jopie zei

Nou dat is balen zeg als je je niet lekker voelt en dan ook nog naar de tandarts moet en tot overmaat van ramp nog terugkomen ook. Maar gelukkig hebben dan onze hobby en dan ben je snel weer op de been. Sterkte met de verkoudheid.
groeten van Jopie

regina zei

hoi heidy

heel veel sterkte bij de tandarts!

en heel veel beterschap!

gr regina

Anoniem zei

sterkte met je koutje en je kiezen......brrrr, tandarts.....nou, je hebt er goed aan gedaan om even een "troost"kadootje te kopen voor jezelf!

20 jaar getrouwd! Van harte gefeliciteerd. 27 Juni zijn wij ook 20 jaar getrouwd!

Doe je best bij je nieuwe "ouwe" baan!! ;)

xxx
Dutch Tulip
Marja

corryskaart zei

nou soms kan je wel eens zielig zijn, en dat is een extra reden om jezelf te verwennen, zou ik ook doen hoor!
beterschap en groetjes...corry

Wil zei

Hoi lieverd, kom wel goed schatje.
En dan krijg je ook nog geen zegeltje bij Pipoos het zat je ook allemaal niet mee vandaag.
Lieve groetjes Wil

Marian zei

Beterschap en veel plezier met je nieuwe(oude)baan
Doei doei Marian

Unknown zei

Beterschap Heidy!

caroline zei

hallo heidy

sorry mijn pc bokt wat en mijn muis wil niet gaan waar ik wil !hihihi
hopelijk valt hij niet helemaal uit
nog een proficiat met je huwelijksverjaardag !
spoedig herstel met je gebit !
wij zijn vandaag 25 jaar getrouwd
groetjes caroline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

aaaaahhhhhhh, wat ben je zielig!!!!!!
ha ha ha ik ook hoor, gisteren naar de tandarts, moet er een kroon vervangen en een gaatje gevuld, maar het mag over een half jaar gelijk met mijn controle.
Ga je weer terug post bezorgen, veel succes.

groetjes jolande

Unknown zei

Oh meid, vreselijk hè de tandarts!! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Nog gefeliciteerd met je 20-jarige trouwdag, heb je nog wat leuks gedaan?? Groetjes, Frea

Marianne Reijgersberg zei

Heidy, je bent een schatje! Voel je je rot, ga je digi's weggeven.
Ik denk dat we nu denken, voel je maar vaker rot.
Nee hoor, het is heel lief van je.
Veel succes en plezier bij je nieuwe oude baantje
en ook ik ben niet zo fan van de tandarts.
Beterschap.
Groetjes Marianne

Nannieflash zei

Oh Heidy sorry I missed your wedding anniversary yesterday but I do want to wish you lots of congratulations, and Im also sorry to hear you had to go to the dentist, I hope your mouth is feeling a bit better now, do take card of yourself.
Your card by the way is stunning those two images go fabulously together. with hugs Shirleyxxx

Lia zei

Succes met je oude baantje, sterkte bij de tandarts, ik moet donderdag voor controle, en dan nog verkouden ook, ja dan mag je best een beetje zielig zijn hoor,

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Was toevallig vandaag ook terug geweest bij de tandarts. Moest één klein gaatje laten vervangen en er was een klein stukje uit mijn tand. Die is nu ook hersteld. Ik denk dat je niet de enigste bent, die niet graag naar de tandarts gaat. Als je dan nog eens verkouden bent, is het helemaal lastig. Hopelijk ben je ervan af als je weer terug moet.
Nog gefeleiciteerd met je 20 jarig huwelijk.

Groetjes Astrid.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoi Heidy, ik wil hier nog even rageren.
heb niet gezien dat ik gewonnen heb. Ik vind het heel erg gaaf en ben er blij mee.
Inmiddels heb ik je gemails, een beetje laat maar goed. beterschap gewenst natuurlijk
lieve groeten Marja