Volgers

vrijdag 13 mei 2011

Garden tools & Gardening shelf



Goede avond

Gisteravond mijn post voor vandaag gemaakt en ja hoor ook die is verdwenen,blogger heeft er een potje van gemaakt,kan ik weer net zo als zo velen opnieuw beginnen.

Mijn bloembollen zakje is voor het Just Inklined blog
Ik heb de digi's Garden tools en Gardening shelf gebruikt,ik heb ze samen gevoegd in photoshop
Nestabilities
Lint
Papier van Basic Grey "Cappella"
Bloembolletjes uit de tuin gespit,want ik had niets meer haha (Mijn mannetje vondt het niet zo leuk haha)

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Allsorts Stamp a lot
Crafty Creations Anything goes

Nou had ik al doorlaten schemeren dat ik wat minder tijd voor mijn en jullie blogs ga krijgen,want ik ga vande week (de mensen die mij persoonlijk kennen krijgen nu een giga lachbui of hebben zoiets van lees ik dit wel goed,ja je leest het goed) weer voor de post werken.
Dus als jullie bij gekomen zijn van mijn nieuwtje haha hoop ik dat jullie nog een fijne avond hebben
XXX Heidy

30 opmerkingen:

petra,s cards zei

hey heidy of het mannetje nu niet blij is, ikke wel want ik vind het super!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd met je nieuwe baan bij de post hoor!!!!
xx petra

regina zei

hoi heidy

ooo wat mooi!

erg leuk idee en erg leuk gemaakt!

gr regina

Tinie zei

Ik lach niet, ik ben altijd heel serieus Heidy:)

Je kaart is prachtig!!! Ik zou zo de stempel willen bestellen, vind hem helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

miranda zei

Hoi,
Wat heb je dat leuk gemaakt.
Nou ik had het al gehoord,maar nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan.
XXX Miranda.

Marlies zei

Wat is dit bloembolzakje leuk! Leuk idee en super gemaakt!
Succes met je baan bij de post!
groetjes, Marlies

Nannieflash zei

Oh Heidy that is fabulous a lovely card for a man especially or a woman that loves her gardening. with hugs Shirleyxxx

Tinie zei

Superleuk kadootje is het zo geworden, Heidy!! Die digi is zo leuk en prachtige ingekleurd!
Succes met je nieuwe baan!
groetjes Tinie

amanda stokes zei

Hi Heidy,
This is fab love the image and fab colour :) xx

nicolet zei

Een prachtig weggevertje en succes volgende week!
Groetjes Nicolet

Lia zei

Tja Magic Blogger hier he?
Nou ja, ach die arme bolletjes, wat een gaaf idee, hoop dat je ze snel weer hebt teruggezet he?
Superleuke verpakking en gefeliciteerd met je nw. baan,

groetjes Lia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Allereerst wat is het weer fijn dat we weer kunnen bloggen. Al is er veel verdwenen.
Dan gefeliciteerd met je baan heidy en natuurlijk veel succes.
Je kaartje is weer prachtig en een supermooi kadootje.
Fijn weekend
groetjes Marja

Crea Astrid zei

Wat een leuk bloembollenzakje heb je gemaakt. Esg hé, dat bloggen en dat je het dan opnieuw moet doen. Hetzelfde is met de reacties die je op iemand zijn blog hebt geplaatst, die staan er ook niet meer op. Zo blijven we bezig.

Groetjes Astrid.

Marian zei

Gefeliciteerd met je baan heidy en natuurlijk veel succes. En je tuincreatie is super gaaf
Groetjes

Patricia zei

Wat een SUPER leuk idee zeg!!!!!
En ja ik had ook de pech dat mijn berichtje weg was, maar ja er zijn ergere dingen toch?????
Groet Patricia

Jennifer zei

Brilliant Heidy! Love the image xx Jenny xx

Chrissy zei

This is totally awesome Heidy...what a fabulous idea...great image and always fab colouring.
I lost last post for challenges..thank goodness
I kept the scraps of paper so I can put them back....[bad blogger, very bad.. making me work twice..lol..]
Luv CHRISSYxx

Tracy zei

This is probably one of the cutest packaging ideas I have ever seen. Those images are just perfect for the flower bulb gift. Beautiful job Heidy!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuk cadeau heb je zo, leuk afdrukje en gaaf met de bloembolletjes.

groetjes jolande

Jopie zei

Hoi Heidy,
Wat een ellende hè met Blogger.
Een hele mooie digi en natuurlijk heb je hem weer super mooi ingekleurd. Wat ben je toch altijd vindingrijk om bolletjes uit de tuin te halen. Enne... succes bij de post.
groeten van Jopie

Mary J zei

This is fantastic, Heidy! This image would be perfect for my dad and my in-laws! Just gotta learn how to cook now....

Have a fabby weekend honey!

craftyb zei

absolutely gorgeous topper! You've coloured your image beautifully. Thanks for sharing with us at Crafty Creations Challenges! bx

hennie zei

Hahahahahahahahahaha zo ben weer bijgekomen nee hoor geintje super dat je weer bij de post gaat werken......
Nu even over je bollen zakje
Hij is leuk zeg heel leuk gedaan.
Hennie

Debbie zei

Wowza!!! what a fantastic idea!!!! love it

Hugs
Debbie

Wil zei

Hoi Heidy,
Het zakje met je bloembollen is weer super geworden.
En natuurlijk weer heel veel succes bij de post. Maar dat zal zeker wel weer gaan lukken.
We zien je wel weer voorbij rennen.
Groetjes Wil

corryskaart zei

hoy heidy
ben je volger geworden want ik vind je blog geweldig!
fijne dag en groetjes van corry

Annelies zei

Heel erg leuk cadeautje!
Groetjes, Annelies

Tineke's hobby zei

gefeliciteerd met je baan bij de post
En je kaart is super mooi geworden
Groetjes Tineke

Bella´s Bastelecke zei

that is fabulous a lovely creation Heidy........

Hugs
Judith

Leonie zei

Geweldig bollenzakje Heidy!! :D En wat leuk, dat je ze uit eigen tuin hebt haha ondanks dat je mannetje het niet zo leuk vond, ik moest er wel om lachen.
Succes met je nieuwe baan bij de post!!

Groetjes,
Leonie.

karen zei

Oh wow Heidy, this is fabulous! hugs, Karenx