Volgers

maandag 23 mei 2011

Video boy



Goede morgen

Nou zulk lekker weer was het hier gisteren niet,dus ik ben lekker aan de slag gegaan om heel veel kaartjes die ik momenteel op bestelling heb staan temaken en geloof het of niet,ik heb er niet 1 af,niets wilde lukken,nou gelukkig had ik mijn DT kaartje voor Mo's dreamteam ,van de week al af,omdat iemand een kaartje wilde hebben voor een jongen die 15 wordt.

De dgi is van Mo's digital pencil en heet "Video boy"
Papier is van Cosmo Cricket en heet "Salt Air"
Tekst op de PC gemaakt
Ster uitgesneden met de Cricut
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee met volgende challenges:
Just us girls challenge color challenge
Crafts and me challenge Anything goes
Digital tuesday challenge Seeing stars
Ladybugs craft s ink challenge Orange
Truly scrumptious Anything goes

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

36 opmerkingen:

regina zei

hoi heidy

wat een gaaf kaartje!

een erg leuk afdrukje,en wat klinkt dat bekend je hebt van die dagen dan lukt ook helemaal niets!!


gr regina

Chrissy zei

Shows how blonde I really am...trying to read dutch..forgot to translate...lol..silly old me.

Stunning colouring on this Heidy, absolutely...
Great male card, this is my grandsons for sure..

Luv CHRISSYxx

Patricia zei

Wauw super kaart zeg!!!
Ik denk dat die jongen van 15 hem erg gaaf vind!
Wat frustrerend he als het niet wil lukken, maar ja het komt vast wel weer gauw terug hoor je inspiratie!!
Groet Patricia

hennie zei

Hij is super......Enne niet al te kritisch op jezelf zijn dan komt het helemaal goed.
Hennie

debby4000 zei

Oh this is fabulous heidy, brilliant colouring.
luv
Debby

Lisa Jane zei

Oh what fab colouring - Brilliant card for a teenage boy, love that sentiment
Thanks for joining us at LCI this week
Lisa x

Silvia zei

Wat een super kaart weer Heidy. Leuke jongens stamp is dit zeg.

gr. Silvia

Anoniem zei

Hoi Heidy, dank voor je lieve berichtje op m'n blog!
Wat een stoere kaart! Gaaf! Ik vind dat je zo mooi kleurt met de copics!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Heidy hij is geweldig. ik heb zitten dubben toen ik je prijs mocht kiezen om deze te nemen maar het zijn twee andere geworden. Ik kan op dit adres waar ik nu ben helaas niet printen dus kan er nog geen kaart mee maken. Dus blijft even afwachten. Maar deze kaart is geweldig leuk en mooi.
groetjes Marja

Jopie zei

Hoi Heidy,
Hij is weer geweldig leuk deze kaart en wat een leuke digi. Ik heb een kleinzoon van 19 die ook zo'n computergek is dus ik denk dat ik deze digi ook even ga bestellen. Hij is heel mooi ingekleurd maar ja dan zeg ik niks nieuws hè.
groetjes Jopie

Christina zei

Dat is weer een schitterende kaart Heidy!!
Groeten Kristel

Jane zei

Love Video Boy...so perfect for the lads!!xx

petra,s cards zei

hey heidy klinkt bekent in de oren hoor!!!
wat een geweldig stoere kaart!! geweldig ingekleurd!!!
xx petra

Mary J zei

Wow, look at your amazing colouring, Heidy! And brilliant use of that sentiment!

corryskaart zei

wat kan jij toch mooi inkleuren met je copic om jaloers van te worden;-))))
weer een prachtige kaart!
groetjes...corry

Trudy zei

Het is een prachtige en stoere kaart Heidy!!
Groetjes Trudy

Tineke's hobby zei

wat een super mooie kaart met mooie kleuren en papier en die stempel is ook erg mooi stoere kaart
Groetjes Tineke

Tinie zei

Wat weer een super mooie kaart, schitterend ook weer ingekleurd!!! Grote klasse!!!

Groetjes Tinie

Nannieflash zei

Fabulous card Heidy love the beautiful colour choice. with hugs Shirleyxxx

Tracy zei

This is wonderful Heidy! The colors are perfect and I love the way you did the torn look on the sentiment. :-)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super kaartje.

groetjes jolande

Bella´s Bastelecke zei

a very nice boy card Heidy.....

Hugs
Judith

pinky zei

I just love this image, great colours used here. Thanks for joining us at LCI this week.
Pinky

amanda stokes zei

Fab fab card Heidy!Amazing colouring too :) xx

creaties van jopie zei

hallo Heidy wat een gave kaart heb je weer gemaakt hartelijke dank voor de mooie kaart die je via astrid naar mij heb gestuurd echt leuk om een echte kaart van je te hebben lieve groetjes jopie

Wil zei

Hoi Heidy, wat een super kaart heb je er van gemaakt.
Je stempelafdruk is echt heel stoer.
Groetjes Wil

Unknown zei

Hallo Heidy, ja dat is wel echt zo'n puberknul ten voeten uit!! Met chips en liefst energydrink gamen, uren aan een stuk. Blij dat wij niet meer in die fase zitten haha!! Ik vind het een prachtige kaart. Groetjes, Frea

Marlies zei

Een hele mooie en stoere kaart Heidy! Erg mooi gemaakt met een hele leuke afbeelding!
groetjes, Marlies

Marianne Reijgersberg zei

Wat een gave jongenskaart is dit en zo herkenbaar! Schitterend ingekleurd zoals altijd.
Weet je dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat er bij jou niets lukt. Alles niet er altijd zo mooi uit en je bent zo creatief. En anders moet je maar denken: Het komt goed schatjuh!
Groetjes Marianne

karen zei

What a smasher Heidy! Love it, Karenx

Deb zei

so fabulous, I do love this image for a teenage boy, it is perfect!
Happy Crafting, Debxx

Suzanne zei

Just Gorgeous!
Thanks for sharing it with us at Truly Scrumptious.
Hugs Sue x

Crea Astrid zei

Hij is heeeel erg leuk geworden. Deze digi had ik dus ook genomen bij Mo's. Vond deze ook erg leuk voor jongens van die leeftijd. Is altijd zo moeilijk. Maar ik moet er nog wat van gaan maken. Dan zie je hem wel op mijn blog verschijnen.

Groetjes Astrid.

Andrea M zei

Fabulous card! Brilliant coloring job! Thanks so much for playing along with Just Us Girls!!!

Marlene zei

Wowza - what a fantastic card! Your coloring is just PERFECT here!

manuela zei

wat is heeeel erg leuk geworden.
de jongens kaart en de digi
Schitterend ingekleurd

groetjes
Manuela