Volgers

woensdag 18 mei 2011

Aurora fairy



Goede morgen

Het is vandaag woensdag en dat betekend tijd voor een nieuwe challenge bij Fab'n'funky en deze week is het thema"Maak je eigen bloemen"echt mijn ding,maar dat wisten jullie allang.
We worden deze week gesponserd door
Wij de DT van fab'n'funky hebben de mazzel dat we wat digi's kregen om mee tewerken.
Zoneem gauw een kijkje op het blog,naar de geweldige creaties van mijn DT maatjes en doe gezellig mee!

Mijn digi heet "Aurora Fairy" en toen ik haar zag kon ik alleen maar aan narcissen denken (zal de hoestdrank wel zijn haha vandaar deze kleurtjes)
Lint
Pareltjes
Stickles op haar vleugeltjes
Bloemen...natuurlijk zelf gemaakt
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Creatalicious challenges/ Flowers
DYSU Add a tag
Everyboby art challenge Tag
Totally gorjuss Not square

Gisteren zat ik vol zelf medelijden tot dit geweldig pakketje bij de post zat.

Ik heb deze candy van Renkata gewonnen en ben daar heel blij mee,ga eens bij haar kijken,haar creaties zijn zo mooi!!!
Nog bedankt Renkata.

Ik voel mezelf nog steeds lamlendig,maar ik ga zo aan mijn eerste dagje bij de postbeginnen,leker buiten lopen,ik ben er klaar voor.
Sorry voor de lange post,maar als niet kan praten moet je toch wat haha

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

37 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een lieffie weer Heidy. Lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

Succes vandaag.
gr. Silvia

Wil zei

Aan je kaartje is het niet te zien hoor, dat jij je eigen niet lekker voelt.
Want die is weer super. Je candy is ook geweldig zeh.
Ziet er super uit.
En voor straks veel succes.
Groetjes Wil

hennie zei

Ziet er weer super uit! Leuk je pakketje! Enne veel plezier bij de post....
Hennie

WencheP zei

This is fabulous. Love the colors. Thank you for joining us over at Do You Stack Up.

-Wenche

Unknown zei

Wat een leuk label Heidy. Die stempel is echt schattig en wat een geweldige verrassing bij je post, wordt je zeker vrolijk van. Veel succes met je 'nieuwe' baantje.

gr. Renata

Lia zei

Mooi kaartje weer, en wat een gaaf pakketje, daar zul je lekker van opknappen nietwaar?

groetjes Lia

regina zei

hoi heidy

wat een leuke label!

een hele leuke afdrukje en weer mooi gekleurd!
en wat een leuk pakketje,en succes met je nieuwe baan!!

gr regina

Christina zei

Ohhh die is mooi geworden zeg! Heel gaaf!
Groeten Kristel

Jopie zei

Wat jammer dat je nog niet bent opgeknapt maar misschien dat die gewonnen candy een beetje helpt, altijd leuk toch. Je kaartje is weer erg mooi, mooie kleur geel en ook je bloemen zijn weer geweldig mooi, zoals altijd, haha. Wat een leuke digi is dit. Succes vandaag bij de post.
Groetjes van Jopie

petra,s cards zei

super leuke kaart!!! en gefeliciteerd met je geweldig mooie prijs hoor!!! kan niet wachten met wat voor moois je daar weer mee te voorschijn komt!!! werk ze!!!
xx petra

Tinie zei

Het is weer een prachtige kaart geworden met super leuke kleuren!! Gefeliciteerd met je gewonnen candy!!

Groetjes Tinie

Marianne Reijgersberg zei

Weer zo'n leuke grappige kaart. Heel leuk stempeltje. Die kende ik nog niet. Ga ook een neuzen daar. En leuk hè, dat je als DT'er soms met digi's kan werken waarvan je anders misschien nooit jet bestaan had geweten.
Ik hoop dat het droog blijft als je de post loopt.
groetjes Marianne

Jane zei

A tag...how clever...I'd never think to make something so beautiful...you've inspired me (AGAIN!) xxxx

Adrie zei

Jij dacht aan de digi te zien , effe lekker janken , na het bezoek aan de tandarts.Gelijk heb je ik vind het ook vreselijk.Ik hoop dat je snel opknapt,je kaart is weer heel erg leuk geworden.Veel succes met je nieuwe job.
Groetjes Adrie

Jennifer zei

Brilliant Heidy. I love your flowers! The candy looks great too lucky lady! xx Jenny xx

Mary J zei

Just brilliant, Heidy - lovin' the layout and flowers too!

Tineke's hobby zei

het is een prachtig kaartje daar zie je geen dip in terug heel mooi gedaan
Groetjes Tineke

miranda zei

Hoi,
Hij is weer erg leuk.
XXX Miranda.

Bella´s Bastelecke zei

Gorgeous Heidy.......

Hugs
Judith

amanda stokes zei

Gorgeous card,love the colours :) xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, mooie digi.
ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt en een leuke eerste werkdag heb gehad.

groetje sjolande

Jeni zei

Darling Heidy!! Love your daffodils and such an adorable image. ~jeni :)

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Heidy,leuk afdrukje,super je bloemen.

Liefs Riet.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je kaart is even mooi als anders maar fijn dat je je iets beter voelt. Een goede en leuke eerste werkdag toegewenst.
groetjes Marja

Renkata zei

hoi Heidy,
ik zie het meesje huilen, maar jouw kaartje maak me vrolijk :)
Echt mooi gekluerd.

Deb zei

such a beautiful tag, that image is so sweet! nice candy too!
Happy Crafting, Debxx

Trudy zei

Het is een prachtige kaart Heidy!!
gefeliciteerd met je gewonnen candy.
fijn dat je je iets beter voelt.ik hoop ook dat je een leuke eerste werkdag hrbt gehad.
Groetjes Trudy

Patricia zei

Hoi,
Nou daar knap je wel een beetje van op van zo'n leuk pakketje toch?
Je tag is geweldig leuk!!!1
Groetjes Patricia
Beterschap.....

Marlies zei

Hele leuke tag Heidy en wat een leuke candy heb je gewonnen! En hopelijk heeft alle frisse lucht geholpen zodat je nu weer wat beter bent :)
groetjes, Marlies

karen zei

Fabulous tag Heidy, love how you coloured the image, lovely colours and fabby flowers too, hugs, Karenxx

CraftyC zei

This is beautiful Heidy and I love the image
Clairex

Janna Werner zei

Hey Heidy! Thanks so much for sharing your lovely "add a tag" project with us at DYSU Challenge Blog this week! Have a great day, Janna

Kat zei

Great tag Heidy. She doesn't look very happy does she? Thanks for joining us at TG this week.

Kat x

Tracy zei

This is so cute Heidy! I love how you made it a tag and the yellows just pop! Your flowers look fabulous. I'm a flower nut myself. LOL Really great project!

cheryl zei

oh this is one gorgeous card just love the image,bless you for playing at creatalicious this week hugs cheryl xxxxxxx

debby4000 zei

Oh gorgeous, beautiful tag.
luv
Debby

Jeannette zei

Ohh georgus tag,the image and the clors and details are wonderfull,i love them.


Hugs Jeannette