Volgers

woensdag 25 mei 2011

Poorly pup



Goede morgen

Nou ik hoop dat dit op mijn blog verschijnt,want ik kan niet inloggen of bij iemand reageren,sinds blogger laatste x op tilt was geslagen onder vindt ik toch wel de nodige problemen.
Ik kan de laatste dagen alleen maar via een reactie bij een van jullie mezelf aanmelden en sinds gisteren kan ik niet meer reageren,dan vraagt hij om mijn profiel,dan meld ik me aan probeer te reageren en dan vraagt hij weer met welk profiel ik me wil aanmelden enzo blijft hij doorgaan,dus ik wil wel maar blogger wil niet!

Nou het is woensdag dus een nieuwe challenge bij fab'n'funky en deze week is het thema "Cute and cuddly"
We worden gesponserd door
Dus neem gauw een kijkje op het blog of doe gezellig mee!

Nou mijn kaartje is echt zo simpel,ik had al gezegd dat mijn inspiratie erg ver tezoeken is.......dus als iemand het tegen komt zeg dan a.u.b. dat ik het héél erg mis,misschien wilt het dan terug komen haha
Het afdrukje is een digi van Di Digi's en heet "Poorly pup"
Tekststempel van de Action"
Papier weet ik niet
Bloemetjes
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee metde volgende challenges:
Crafty catz weekly challenges Anything goes
Ladybug craft Meaw,worf,roar
Make it monday

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

26 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Heidy,
Wat vervelend dat je blog het niet goed doet!!!!
Maar je kaart is SUPER leuk, en voor mij vandaag heel toepasselijk.
Mijn hond moet vandaag geopereerd worden aan zijn oog en toen zag ik jou huilende hondje haha.
Groetjes fijne dag.
Patricia

regina zei

hoi heidy

ja het is erg vervelend dat je blog het niet doet,ik heb af en toe ook nog problemen!

ik vind je kaartje weer erg gaaf hoor!

een heel leuk afdrukje!

gr regina

Chrissy zei

Heidy, this is just adorable...he nearly bought tears to my eyes.I'm having trouble with commenting too...silly blogger.
Luv CHRISSYxx

Chrissy zei

When you sign in.. cause he tells you too...click the 'stay signed in' to off and then you should be able to post..just worked for me...first time today..
Luv CHRISSYxx

Wil zei

Heidy, hij is weer super hoor. En wat betreft berichtjes versturen. Moet je je eigen via firefox aanmelden dan heb je geen problemen meer met berichtjes. Ik had namelijk het zelfde.
Succes ermee groetjes Wil

Hansedeern zei

Hey Heidy, your Dogidog get well soon card is so easy!
Have a nice Day
Hugs Riv

Curly zei

Wow this is so very pretty, fabulous design and colour theme and the image is just too cute,

Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week,

Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :0)x

Lia zei

Wat een lief hondje zeg, balen dat je blog niet wil, er zijn er meer die problemen hebben, dus je bent niet de enige,

groetjes Lia

Christina zei

Hij is super cute Heidi!!
Groeten Kristel

Jopie zei

Die ellende met aanmelden enz. bij blogger heb ik precies hetzelfde maar je kaartje is super en wat een leuke stempel, ik krijg er tranen van in m'n ogen. De kleur vind ik ook erg mooi en voor een zieke zeker opbeurend. Dus wat betreft je inspiratie zal het dus wel meevallen. Ik vind ze in ieder geval erg leuk.
groetjes Jopie

Lisa Jane zei

oh this is adorable .. what a fab image and papers
Thanks for joining us at LCI this week
Lisax

Mary J zei

Fantastic, Heidy! Love the simplicity of your card - just showcases that cutie beautifully!

Nannieflash zei

Oh Heidy that is such a sweet image, I love it. with hugs Shirleyxxx

Marianne Reijgersberg zei

Je frustratie is helemaal herkenbaar, maar vandaag gaat het weer goed.Je kaartje is weer een toppertje. Geweldig leuk plaatje en zoals altijd weer zo mooi ingekleurd.
Groetjes Marianne

Tinie zei

Wat weer een bijzonder mooi kaartje!!!

Groetejs Tinie

Trudy zei

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Heidy!!
en bedankt voor de tip, het werkt
Groetjes Trudy

Marian zei

Bloggen kan echt lastig zijn, maar het werkt hoop ik nu
Je kaart en stempel super mooi
Groetjes

Adrie zei

Ja blogger ligt behoorlijk dwars vandaag Heidy ,heel irritant.Ik kon nergens reageren.Maar na een tip bij Jolanda wel.Dus bij deze , je kaart is weer super , en het afdrukje geweldig , en ik hoop dat jij er niet meer zo bi9j zit als dit hondje.
Groetjes Adrie

Annika zei

Hi Heidy,
You won the candy on my blog - can't see your email here so could you please contact me - annikaryan@gmail.com
Hugs
Annika

hennie zei

Hey heidy
Hoop dat het nu lukt.....
Hij is lief zeg je kaartje!
Hennie

karen zei

He's cute Heidy, would make me feel better, fab card and awesome colouring! hugs, Karenx

Jennifer zei

Really adore this card Heidy! Love the sweet image and the fab colour choice xx Jenny xx

Vicky zei

Hi sweetie this is gorgeous I love the bright colour gingham & the image is awesome I love it hun. Your colouring is amazing as always sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Bella´s Bastelecke zei

Such an adorable card Heidy.......

Hugs
Judith

Michelle zei

Hello Heidy

I have been having the same trouble. Fixed it though by clearing my Cookies. (Well my very clever husband did if for me because I have no idea what computer cookies are, lol).

Love your card, such a cute image and as always your colouring is just awesome.

Thank you for sharing with us at Make It Monday this week.

Michelle :-)

Don't forget......... if you leave a comment on another entry, mention that you saw their card on "Make It Monday" for a chance at second prize. The more entries you comment on the more chance you have of winning.

Jeni zei

This is adorable Heidy!! Love the little paper pieced tissues ~jeni :)